پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:31 - 1398/04/14

مصدومیت شدید یک جوان بر اثر سقوط از ارتفاعات شاهو پاوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت؛ صبح امروز یک جوان ۳۰ ساله بر اثر سقوط در ارتفاعات ۳۳۰۰ متری کوهستان شاهو به شدت آسیب دید.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت؛ صبح امروز یک جوان ۳۰ ساله بر اثر سقوط در ارتفاعات ۳۳۰۰ متری کوهستان شاهو به شدت آسیب دید.

 

امید زیبایی گفت؛ یک جوان ۳۰ ساله به نام بختیارحسینی از اهالی سریاس شهرستان پاوه در ارتفاعات کوه شاهو به علت سقوط از روی برف دچار حادثه شد و از ناحیه سر بشدت مجروح می شود.


 
وی افزود؛ پس از اطلاع از حادثه، بلافاصله دو تیم امدادی با تجهیزات لازم جهت کمک و انتقال اعزام می‌شوند که با تلاش چند ساعته نجاتگران جمعیت هلال احمر پاوه و اهالی سریاس مصدوم به بیمارستان قدس پاوه منتقل می شود.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم زیادی همه ساله در این فصل از سال در ارتفاعات شاهو دچار سانحه می‌شوند گفت: توصیه می شود بدلیل سخت و صخره ای بودن کوهستان های منطقه، رعایت نکات ایمنی ضروری است.

 

وی با بیان اینکه توصیه دیگر ما به مردم این است که هیچوقت بدون همراه به ارتفاعات شاهو سفر نکنند ادامه داد: حتما کسانی هم که ناراحتی جسمی و بیمار هستند و قصد سفر به ارتفاعات و دامن طبیعت بهاری را دارند، داروهای مرتبط با بیماری خود را به همراه داشته باشند.

 

وی در پایان گفت:تلفن ۱۱۲امداد و نجات هلال احمر پاوه نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگواری در هر نقطه ای از شهرستان خواهد بود.


 
گفتنی است از آخرین وضعیت این جوان در بیمارستان قدس پاوه خبری در دست نیست که امیدواریم خداوند وی را شفا دهد.