پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:53 - 1398/04/13
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس:

برجام موضوعیت خود را از دست داده است /طرح‌های جدید سرپوشی برای ضعف‌های مدیریتی است

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تصریح از دست رفتن موضوعیت برجام گفت: طرح‌های جدید در ارتباط با اروپا سرپوشی برای ضعف‌های مدیریتی است.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصادبا اشاره به رو به اتمام بودن مهلت 60 روزه ایران به اروپا برای عمل به تعهدات برجامی‌ خود اظهار داشت: همه ما در خصوص برجام مطیع فرمایشات رهبر انقلاب هستیم.

وی افزود: زمانی که ایشان، ترامپ به عنوان سردمدار برجام را شایسته پیام نمی دانند دولت هم دیگر نباید حرفی جز اطاعت از سخن معظم له داشته باشد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکسی از این موضوع تخطی کند مخالف فرمایشات رهبری است، گفت: دولت و همه مردم منتظر فرمایشات رهبری در خصوص برجام بودند که در نهایت ایشان با صراحت اعلام کردند ترامپ را شایسته پیام نمی دانم. لذا ملت ایران دنباله رو فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

نادری در مورد موضوعات دیگری همچون اینستکس که در ارتباط با اروپا مطرح می‌شود نیز صریح کرد: برخی‌ها که این مساسل را مطرح می‌کنند تعلق خاطری به این آب و خاک ندارند. در این کشور و در میان برخی از افراد وابسته به دولت افرادی هستند که ضرباتی سنگین تر از آمریکا به کشور زده اند و این اقدامات برای سرپوش گذاشتند بر ضعف مدیریتی آنهاست.

وی با بیان اینکه آمریکا 40 سال علیه ایران دشمنی عیانی داشته است، افزود: عده ای می خواستند برجام را تا یک و دو و برجام های بعدی ادامه دهند و تمام هم و غم آن ها برجام بود که نتیجه آن، شرایط امروزی است.

نادری گفت: اخیرا اقدام جمهوری اسلامی ایران در بحث انهدام پهپاد آمریکایی اقتدار ما را به دنیا ثابت کرد و آنها فهمیدند ایران مانند دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان نیست و توان حرکتی علیه ایران ندارند.

وی با تاکید بر اینکه پیام رهبر انقلاب این بود که باید اقتدار نظام حفظ شود عنوان کرد: همه گوش به فرمان سخنان مقام معظم رهبری هستیم برهمین مبنا باید اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.