پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:30 - 1398/04/11

تناقض گویی های فرماندار پاوه در دو روز

فرماندار شهرستان پاوه در اقدامی، با انتقاد از رسانه های محلی این شهرستان، نقش رسانه ها را در گزارشات و اخبار احداث سد داریان و جذب مسافر کم رنگ عنوان کرد و گفت: متاسفانه از دید ریز بین رسانه های محلی این مورد همواره غافل مانده و هیچ وقت به آن نپرداخته اند .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در اقدامی، با انتقاد از رسانه های محلی این شهرستان، نقش رسانه ها را در گزارشات و اخبار احداث سد داریان و جذب مسافر کم رنگ عنوان کرد و گفت: متاسفانه از دید ریز بین رسانه های محلی این مورد همواره غافل مانده و هیچ وقت به آن نپرداخته اند .

 

فرماندار شهرستان پاوه در نشست هم‌اندیشی با مردم روستای آریت از توابع بخش باینگان در سخنانی با اشاره بهتوسعه صنعت گردشگری در این شهرستان، اظهار داشت: نقش سد داریان و احداث راه ارتباطی روستای هجیج با تعدادی زیادی تونل زیبا بعد سال‌های متمادی توانست، ارتباط ۲ استان کرمانشاه و کردستان را برقرار و شهرستان پاوه را برای همیشه از بن‌بست خارج کند.

 

پرویز ایده پور افزود: نقش رسانه‌های شهرستان از جمله نمایندگی صدا و سیما در شهرستان وسایت‌های خبری محلی در معرفی جاذبه‌های منطقه و فراخواندن گردشگران به این شهرستان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است.

 

اما در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله نقش رسانه ها را در این خصوص غافل عنوان کرد و گفت:متاسفانه از دید ریز بین رسانه های محلی همواره غافل و هیچ وقت به آن نپرداخته اندبلکه احداث سد داریان در این منطقه اتفاق افتاد و جاده ای از پاوه به مسیر نودشه و به سمت هجیج با ایجاد تونل های بسیار زیبا ایجاد شد.

 

وی گفت: امروز ما شاهد هستیم ، مسافرینی از کرمانشاه به پاوه و به روستای هجیج و از هجیج به اورامان و مریوان و سنندج در حال تردد هستند،و این موضوع هم به دور از هرگونه مصاحبه و یا گزارش خبرنگاران عزیز بوده استکه همواره از آنچه از کردستان به مریوان می رود به همین اندازه توریست های از سمت کردستان به کرمانشاه تردد کرده اند و این از نعمات بزرگی بود که از سد داریان نصیب منطقه شد .

 

این در حالی است که تنها در یک روز موضوع فوق الذکر را در دو مکان مختلف اظهار کرده است.