پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:38 - 1398/04/10

نمایش طنز”شبکه صفر”در پاوه به روی صحنه می رود

نمایش طنز ”شبکه صفر”کاری جدید از گروه نمایش چکاو امشب در پاوه به روی صحنه می رود.

به گزارشهزار ماسوله، معصوم صفیعی کارگردان این مجموعه نمایشی در گفتکگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: امشب با تلاش هنرمندان مجموعه نمایشی چکاو وابسته به انجمن ادبی مولوی ،نمایشی طنز و فاخر و کاملا پر از خنده و شادی و خارج از لودگی جهت اجرای بهتر به روی صحنه می رود.

 

صفیعی با بیان اینکه طرح اولیه کار نمایش طنز شبکه صفر بر عهده هنرمند عطا یزدانبخش است افزود: نویسنده این نمایش هم هنرمند آوات ازنب از بازیگران سرشناس طنز در این شهرستان می باشد و سایر بازیگران مطرح و نامی طنز پاوه عادل بابایی، سمیرا بهرامی در کنار پدیده آینده بازیگری در پاوه خانم گیتا ازنب همراهی می کنند.

 

وی گفت: خانم گیتا ازنب برای اولین بار به صورت رسمی ، در کنار آقایان امید محمدی به عنوان طراح صحنه و دکور و راشد احمدی در قسمت اتاق فرمان و نور، در نمایش حضور دارند.

 

وی با اشاره به چگونگی نامگذاری این نمایشنامه به “شبکه صفر” گفت:متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که در خیلی مواقع تخصص و فن جایگاهی در جامعه ما ندارد و این مهم نیز به انجمن نمایش پاوه هم برمیگردد لذا با همت مجموعه در این نمایش به نقد انجمن نمایش  پرداخته می شود. چرا که به واقع مشاهده میکنیم انجمن نمایش در پاوه در چهارچوب درست و اصولی حرکت نمی کند لذا تصمیم گرفتیم عنوان نمایشنامه را شبکه صفر بگذاریم و از پایه این حرکت را دوباره شروع نماییم.

 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه نمایش و تئاتر پاوه همواره جایگاه و ریشه در سطح استان داشته است متاسفانه چند سالی است که این مهم جایگاه خود را از دست داده است امید است با تحولی دوباره بتوانیم نمایش در پاوه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.