پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:28 - 1398/04/31
در پی شکستگی لوله آب شرب شهرستان جوانرود/

تامین آب شرب شهر جوانرود با تانکرهای امور اب در محلات و سطح شهر

در پی شکستگی لوله آب شرب شهرستان جوانرود، آب شرب مورد نیاز این شهر با تانکرهای امور اب شهری و ۱۰ دستگاه تانکر اعزامی از استان در محلات و سطح شهر تامین شد.

به گزارشهزار ماسوله، در پی شکستگی لوله آب شرب شهرستان جوانرود، آب شرب مورد نیاز این شهر با تانکرهای امور اب شهری و ۱۰ دستگاه تانکر اعزامی از استان در محلات و سطح شهر تامین شد.

 

در پی آن قطعی آن، برخی از مردم نیز آب شرب مورد نیاز خود را از چشمه های اطراف تامین می کردند که نهایتا با حضور فرماندار این شهرستان این مشکل مرتفع گردید.

 

در پی آن اداره آبفای شهر جوانرود نیز اطلاعیه ای صادر کرد؛

 

پس از تلاشهای بی وقفه نیروی بخش اجرایی ابفای کرمانشاه شهر روانسر و جوانرود عملیات اجرایی رفع حادثه خط اصلی آب شهری جوانرود کنار  خشکه رود روانسر راس ساعت 15 بعدازظهر  به اتمام رسید و همه اکنون آب وارد شبکه گردید.

 لذا باتوجه به بعد مسافت 27 کیلومتر پس از 4 ساعت اب به مخازن توزیع اب شهر می رسد .از 24 ساعته گذشته پی گیرها ی قابل توجهی از طرف فرماندار محترم .معاون فرماندار  شورای محترم شهر ومردم محترم و محبوب شهر جوانرود به منظور تسریع در رفع عملیات اجرایی بعمل آمده است لذا ضمن تشکر قابل وصف از همه هم وطنان عزیز بابت حوصله و صبر در ارائه  وقفه بوجود امده درخدمات رسانی به موقع و اختلال در شبکه آبرسانی در چند روز اخیر  عذرخواهی نموده . امید است همواره شهروند آن دقت در مصرف ومدیریت مصرف آب شرب مد نظر داشته وهمواره  کمک کار و مددکار ابفای شهری باشید.

"روابط عمومی ابفای شهری جوانرود"