پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:06 - 1398/03/26

آیین تکریم و معارفه بخشداران مرکزی، باینگان و نوسود و معاون فرماندار پاوه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه بخشداران مرکزی، باینگان و نوسود و همچنین معاون برنامه ریزی فرماندار پاوه باحضور امام جمعه پاوه، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات، فرماندار و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمه پاوه در این مراسم با بیان اینکه نیاز مملکت ما امروز عمل است، گفت: شعار مقدمه شعور است، اما شعار به تنهایی کافی نیست و کسانی که در اداره جامعه نقش دارند لازم است عملگرا باشند چراکه خداوند بر اعمال ما آگاه است.

حاج ماموستا ملاقادر قادریاظهار کرد: مملکت ما افراد بزرگی داشته و دارد به همین دلیل دشمن برای ما لشکرکشی می کند و شاهد هیاهوی رسانه های آنها علیه مملکت ما هستیم.

ویبا مهم عنوان کردن مقوله فرهنگ، افزود: مسئله فرهنگ عامل تقویت جنگ، صلح، اقتصاد، اجتماع و همه امور است و با تقویت فرهنگ می طلبد امروز بیشتر از گذشته هوشیار باشیم.

ماموستا قادریبا اشاره به شرایط شوار دولت در موقعیت کنونی گفت: امروز موقیت کشور ما مستثنی است، دولت امکانات لازم را ندارد اما همه امکانات پول نیست و اگر نیروها صادقانه در خدمت مردم باشند بخش اعظمی از کارها انجام می شود.

امام جمعه پاوهدر ادامه ضمن تبریک انتصاب های جدید در شهرستان خطاب به یونس جهانبانی بخشدار نوسود گفت: بخش نوسود مردم محترمی دارد و شرایط خاصی نیز در این خطه حاکم است، در مقوله مرز و کوله بری شما بین دو خواست سنگین مردم و نیروهای انتظامی قرار دارید و لازم است با هردو مصالحه لازم را داشته باشید.

ماموستا قادریضمن تبریک انتصاب سعدی مصطفی زاده به عنوان فرماندار روانسر، خطاب به محمدهادی زامیاد بخشدار باینگان گفت: شما در طول سالهای گذشته در فرمانداری شهرستان در امور فرهنگی به فرمانداران و امثال بنده خدمت کرده اید و امیدوارم در پست جدید نیز خدمات بیشتری ارائه نموده و منشا خیر و برکت برای منطقه باینگان باشید.

ویبا بیان اینکه در بخش باینگان مسائل ملی و مذهبی مطرح بوده، اظهار کرد: برای موفقیت در این بخش باید با روحانیون، شوراها، دهیاران و دیگر مسئولین تعامل لازم را داشته باشید.

امام جمعه پاوهضمن آرزوی موفقیت برای سیدنجیب میرانی معاون سابق فرماندار پاوه، وی را فردی متدین و آرام معرفی کرد و در ادامه خطاب به محمدریوگار نصری بخشدار مرکزی گفت: روستاهای حومه پاوه هرکدام به اندازه بخش باینگان جمعیت دارند و در مسئولیت جدید با جمعیت فرهنگی و با دیدگاه های خاص روبرو هستید و لازم است تلاش بیشتری نسبت به قبل داشته باشید.

ماموستا قادریدر خاتمه خطاب به هوشیار عبداله زاده معاون برنامه ریزی فرماندار گفت: شهر ما در مقوله برنامه ریزی به جهد و تلاش نیاز دارد و لازم است خدمات شورا و شهرداری در بخش های مختلف شهر با همراهی و برنامه ریزی شما به یک میزان برای شهروندان ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاهنیز در این آیین گفت: همدلی مردم و مسئولین هرجا بیشتر باشد سطح توسعه در آن مناطق نیز بیشتر خواهد بود و ما نمونه بارز وحدت و خروجی مثبت همدلی را در زلزله استان کرمانشاه مشاهده کردیم.

افشین کریمیافزود: ایدئولوژی که در کشور ما حاکم است به مذاق قدرت های بین المللی خوشانید نیست و به همین دلیل است که شاهد واکنش های ظالمانه آنها همچون تحریم های کنونی در برابر کشورمان هستیم.

ویبا بیان اینکه دولت در وضعیت کنونی تمام تلاش خود را برای کنترل اوضاع انجام داده است، اظهار کرد: دولت از شرایط پیش آمده و فشار اقتصادی بر مردم آگاه است و شبانه روز تمام تلاش خود را برای کنترل وضعیت انجام می دهد و لازم هریک از ما در راستای وحدت گام برداشته و امید را به جامه تزریق کنیم.

دکتر کریمیدر خاتمه با بیان اینکه حق مردم پاوه و اورامانات خیلی بیشتر از این هاست، گفت: جایگاه و شان مردم این خطه بیش از آن چیزی است که اکنون دارند و هدف نظام نیز این است که خدمات بیشتری در این منطقه ارائه کند.

فرماندار شهرستان پاوهنیز در این آیین گفت: هر شهرستان به نام و یا برندی مطرح است، شهرستان پاوه در دوران انقلاب که مردان نیکخواه انقلاب و در دوران جنگ به عنوان مدافعین راستین مرزهای جمهوری اسلامی در این خطه ی خون رنگ و امروز هم به عنوان منطقه ای که رعیت ولایت را بر دوش می کشد به عنوان شهرستان فرهنگی در غرب کشور می شناسیم، انصافاً برند خوبی است اما پر زحمت و حفظ این برند نیز به مرارت ها و سختی های خاصی نیاز دارد.

پرویز ایده پورمشارکت پذیری را یکی از ویژگی های بارز مردم شهرستان پاوه عنوان رد و گفت: یکی از مسائلی که در شهرستان پاوه برای من به عنوان کارگزار دولت مطرح بوده و مهم هم خواهد ماند این است که مردم پاوه، مردم مشارکت پذیری هستند، مشخصه سیاسی خیلی خاصی که امروز در دنیا حتی دول پیشرفته به دنبال این هستند که مردم مشارکت پذیر و مشارکت جو باشند.

ویدر تایید مشاکرت پذیری مردم شهرستان عنوان کرد: در طول مصائب عمرانی روستایی ما کمتر روستایی داریم که در امر عمران روستایی مشارکت حداکثری نداشته باشد و هر جایی ما توانسته باشیم ۱۰۰ میلیون تومان خرج کنیم، مطمئناً ۴۰۰ میلیون تومان از مردم سرمایه گذاری شده است و این افتخاری است برای مدیرانی که در شهرستان هستند که با چه مردمی کار می کنند.

ایده پوربا بیان اینکه نصب دو تابلو در ورودی و خروجی شهر پاوه تحت عنوان “به دومین شهر بدون گدای کشور خوش آمدید”یک اراده  فرهنگی را به نمایش می گذارد، اظهار کرد: نصب این تابلوها یک اراده فرهنگی در وحدت فرماندهی فرهنگی را نشان می دهد و به معنای این نیست که ما مردم فقیری نداریم بلکه به معنی آن است که فقیران ما نیز فرهنگی هستند و به دلیل عزت نفس، آن ها را در خیابان های سطح شهر در نمایش نگران کننده به عنوان متکدی نمی بینیم.

ویادامه داد و گت: ما این زحمات را مدیون رهبران فرهنگی و مذهبی جامعه می دانیم و امروز جا دارد قدردان حاج ماموستای قادری به عنوان رهبر فرهنگی این شهرستان باشیم که در طول این مدت همواره راهنمای ما بوده اند.

فرماندار پاوهبه تشریح روند انتخاب بخشداران جدید پرداخت و گفت: نگاه من در طول این مدت در شهرستان پاوه این بوده است که بتوانم کادر سازی کنم و حداقل محیط فرمانداری را با افرادی مدیریت کنیم که از بدنه و این مجموعه باشند، چراکه با تمام مشکلات ومحدودیت های مردم ومحدودیت های دولت آشنا هستند و همچنین بتوانیم احساس کنیم که بعد از چهل سال این سازمان به عنوان وزارت کشور، استانداری و فرمانداری توانسته است نیروهای مورد نیازش را از درون خودش تامین کند.

ایده پوربا بیان اینکه چارت سازمانی فرمانداری هم اکنون ۵۰درصد ففعال است، خواستار همراهی استانداری جهت جذب نیروهایی برای پست های خالی در فرمانداری پاوه شد.

فرماندار پاوهبا بیان اینکه تقویم، تقدیر افراد عادی و تغییر، تدبیر افراد عالی است، اظهار کرد:ان شاءالله این تغییرات مایه ی خیر وبرکت برای شهرستان باشدد و بتوانیم از عزیزان در سمت های انتصابی به درستی استفاده کنیم.

پاوه پرس