پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:52 - 1397/03/29
هشدار نماینده پاوه و اورامانات به مدیران ارشد کرمانشاه:

امنیت کرمانشاه در گرو اشتغال جوانان است

شهاب نادری، نماینده مردم پاوه و اورامانات و عضو کمیسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، از عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه انتقاد کرد و خواستار ارائه عملکرد مناسب این سازمان شد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که به ریاست استاندار در سالن تدبیر استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: رئیس جمهور در سفرش به استان کرمانشاه، این استان را قطب گردشگری خواند، اما چیزی از قطب گردشگری شدن در کرمانشاه نمی‌بینیم.

نادری با انتقاد از عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، خواستار ارایه گزارش عملکرد این اداره کل در حوزه اشتغال‌زایی خصوصاً در حوزه پاوه و اورامانات شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به پتانسیل بالای استان کرمانشاه در حوزه صنایع دستی و گردشگری برای اشتغال‌زایی اشاره کردو گفت: این شهرستان در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری در ثبت ملی جا مانده است.

نادری سنگ‌اندازی در بحث سرمایه‌گذاری در این حوزه را مورد انتقاد قرار داده و گفت: با کاغذ بازی سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و شهرستان حوزه انتخابی بنده مدیر و کار گروه ندارد با این اوضاع چگونه می‌توان برای اشتغال‌زایی چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: 1500 هکتار زمین مرغوب در منطقه‌ای پاوه و اورمانات بلاتکلیف رها شده است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه راه و جاده‌ها، معلوم نیست در کجا هزینه می‌شود و قرار نیست تمام بودجه استان کرمانشاه در یک جا متمرکز شود.

نادری ادامه داد: بعد از زلزله اغلب جاده‌های ما تخریب  و باغ‌ها خشک شده است ولی به آن توجه نمی‌شود.

وی افزود: بیایید انتقادات منصفانه و سازنده مرا از نزدیک ببینید. نوسازی مدارس منطقه من صفر درصد است، اما آمار داده شده چیز دیگری است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مورد مشکلات پاوه و اورامانات از مدیران ارشد استان خواست از شهرهای استان بازدید و از نزدیک بررسی کنند.

نادری ادامه داد: بیکاری جوانان این منطقه برای امنیت استان کرمانشاه خطر آفرین است و وقتی در شهرستان دبیر و  کارگروه اشتغال نداریم، چطور انتظار داریم مشکل اشتغالمان حل شود.