پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:14 - 1397/02/13

اردوی فرهنگی-تفریحی دانش‌آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه در تهران برگزار شد

نماینده مردم پاوه در مجلس با تشکر از برگزاری اردوی فرهنگی-تفریحی دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی مناطق زلزله زده کرمانشاه، خواستار برگزاری مکرر چنین اردوهایی برای تقویت روحیه دانش‌آموزان شد.

به گزارشهزار ماسوله، 

شهاب نادریدر گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با تشکر از مجموعهمعاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورشبه ریاست علیرضا کاظمی برای برگزاریاردوی دانش آموزیگفت: طی سفری که مسئولان وزارت آموزش به مناطق زلزله زده کرمانشاه داشتند خواستار برگزاری اردو برایدانش آموزان پیش دانشگاهیجهت تقویت روحیه آنها شدیم.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورشبه این درخواست ما جواب مثبت داده و با هزینه بالایی اقدام به برگزاری اردوی فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای دختران دانش آموز پیش دانشگاهی شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، کرند، سرپلذهاب، اسلام آباد غرب و دالاهو کردند.

وی افزود: هم اکنون دختران دانش آموز دراردوگاه شهید رجایی تهرانبه سر می برند و برنامه های مفیدی برای آنها تدارک دیده شده است که بعد از مراسم اختتامیه اردوی پسران نیز برگزار می شود همچنین قرار است اردوی دانش آموزان پاوه، روانسر و جوانرود نیز برگزار شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تبریک گرامیداشت روز معلم خاطرنشان کرد: این اردوها تأثیر خیلی خوبی روی روحیهدانش آموزان زلزله زدهدارد که لازم است از مسئولان وزارت آموزش تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم به صورت مکرر در آینده شاهد برگزاری چنین اردوهایی باشیم./