پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:46 - 1397/01/06
هادي شريفي خبرداد:

افزايش 12درصدي بازديد مسافران نوروزي از مراكز گردشگري پاوه در نوروز امسال

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی با اشاره به اينكه مجموعه چشمه بل، سد داريان ، آرامگاه كوسه هجيج در روستاي هجيج پربازديدترين مراكز گردشگري اين شهرستان در ايام نوروز هستند ، گفت: بيش از نه هزار نفر تاكنون از روستای هجیج ودریاچه سد داریان پاوه بازدید نموده اند كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل افزايش دوازده درصدي را نشان مي دهد.

به گزارشهزار ماسوله،  رئيس اداره ميراث فرهنگي صنایع دستی  و گردشگري شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: تاسیسات اقامتی در شهرستان پاوه را می توان به هتل ها، مهمانسراها ، سوئیت های اقامتی و برخی از مدارس شهرستان در قالب ستاد اسکان فرهنگیان و اقامت گاههای بوم گردی  و منازل در روستاهای هدف گردشگری در سطح شهرستان اشاره کرد که با کیفیت و ارائه خدمات مختلف نسبت به یکدیگر فرق دارند و امکان اسکان میهمانان را فراهم نموده اند.

 

هادي شريفي افزود: شهرستان پاوه دارای اقامتگاههایی است که با کیفیت و درجه بندی مختلف ، متناسب با امکانات، وسعت، تجهیزات، تعداد اتاق و تخت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

 

وي گفت: در کنار این هتل ها، مهمانسراها و آموزشگاههای مدارس سطح شهرستان نیز اسکان مسافرین نوروزی در تعطیلات نوروزي را بر عهده گرفته اند.

 


رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی با اشاره به اينكه مجموعه سد داريان ، آرامگاه كوسه هجيج در روستاي هجيج روستاهای ساتیاری ونسمه و بازارچه مرزی شهر پاوه موزه های مردمشناسی پاوه وروستاهای شرکان وخانقاه پربازديدترين مراكز گردشگري اين شهرستان در ايام نوروز هستند ، گفت: بيش از  نه هزار نفر تاكنون از روستای هجیج ودریاچه سد داریان پاوه بازدید نموده اند كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل افزايش دوازده درصدي را نشان مي دهد.

 

وی گفت: نمایشگاه نوروزی، صنایع دستی، سوغات و توانمندی ها در موزه مردم شناسي پاوه و چندین نقطه دیگر شهرستان  نيز برپا است که این نمایشگاه تا 15 فروردين ماه دایر است.