پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:43 - 1396/12/20

افتخار آفرینی کونگ فو کاران پاوه ای در مسابقات جهانی در تهران

در این مسابقات که با دعوت رسمی فدراسیون از استاد سوران قمری و شاگردانش همراه بود، پیشوا معاذی در مبارزه با چهار حریف خود از کشورهای مختلف جهان سه پیروزی و یک باخت و یاسر قادری با رقابت با سه حریف خود دو پیروزی و یک باخت به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارشهزار ماسوله، در پی مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن ماه سال جاری در مرکز استان کرمانشاه 10نفر از کونگ فو کاران پاوه جهت حضور در مسابقات جهانی کارگران که در 16اسفند الی 19 اسفند ماه در تهران با حضور 18 کشور جهان زیر نظر فدراسیون جهانی هنرهای رزمی و کمیته ملی المپیک و با حضور وزیران ورزش ، کار و رفاه اجتماعی و شخصیتهای مطرح جهانی و کشوری هنرهای رزمی  برگزار شد انتخاب شدند.

 

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: در این مسابقات که با دعوت رسمی فدراسیون از استاد سوران قمری و شاگردانش همراه بود، پیشوا معاذی در مبارزه با چهار حریف خود از کشورهای مختلف جهان سه پیروزی و یک باخت و یاسر قادری با رقابت با سه حریف خود دو پیروزی و یک باخت به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

هوشیار عبدالله زاده افزود: همچنین کونگ فو کاران در نمایش گروهی حرکات رزمی را که با لباس کردی و با اسم کرد رزم حضور یافتند ، مورد توجه ویژه خبر نگاران و شبکه سوم سیما قرار گرفت که با پخش زنده آن، در این نمایش تیمی مقام سوم جهانی را از بین 18 کشور جهان کسب نمودند.

 

وی ادامه داد: شبکه سوم سیما نیز ضمن مصاحبه تلویزیونی از سوران قمری وعده تهیه گزارشی از کونگ فو کاران و باشگاه شهرستان کوچک و مرزی پاوه را در آینده ای نزدیک دادند که چنین کونگ فو کاران توانمندی را پرورش و تربیت نموده است .

 

وی گفت: ما نیز این پیروزی غرور آفرین را به جامعه ورزشی و کونگ فو کاران استان و شهرستان و خانواده این عزیران و هم چنین حامیان مالی این عزیزان که در صورت صلاحدید در گزارش بعدی از آنها نام خواهیم برد تبریک عرض می نمائیم.