پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:45 - 1396/11/21
ماموستا قادری:

دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند

امام جمعه پاوه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و هیئت همراه با وی، گفت: دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند و برخلاف جنگ‌های نظامی و اقتصادی در عرصه فرهنگی راه‌های نفوذ دشمن بسیار خطرناک است.

به گزارشهزار ماسوله، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این دیدار ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه را شخصیتی محبوب و دوست‌داشتنی برای مردم استان عنوان کرد و گفت: ماموستا قادری شخصیتی محبوب و جهانی و از رجال برجسته اهل سنت کشور می باشد که همواره مورد احترام و توجه ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی با بیان اینکه بنده اصالتا اهل شهرستان گیلانغرب می‌باشم، اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه و تشریف فرمایی ایشان در شهرستان های گیلانغرب و پاوه نقطه مشترکی بین من و ماموستا ملا قادر قادری است، و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مردم این مناطق و ماموستا قادری را به فال نیک گرفته و به آن افتخار می کنیم.

 

ماموستا قادری امام جمعه پاوه نیز با بیان اینکه نفوذ فرهنگی دشمن بسیار خطرناکتر از نفوذ اقتصادی و نظامی است، افزود: دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند و برخلاف جنگ‌های نظامی و اقتصادی در عرصه فرهنگی راه‌های نفوذ دشمن بسیار خطرناک است زیرا بدون هیاهو جامعه را با ابزارهای فرهنگی مورد هجوم قرار می‌دهد.

 

وی اظهار کرد: مقابله با این هجوم فرهنگی دشمن بسیار سخت و مستلزم نیروهای کارآمد و متخصص، برنامه و هزینه است اما متأسفانه در حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار فرهنگ برنامه خاص و مدیران متخصص در کشور وجود ندارد و حتی گاهی اوقات حاضر به سرمایه‌گذاری در این زمینه نیستیم.

 

 گفتنی است در پایان ماموستا قادری امام جمعه پاوه کتاب «ماموستا» خاطرات خود را به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اهداء کرد و مجیدیزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز به رسم یادبود هدیه‌ای به ماموستا قادری تقدیم کرد.