پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:21 - 1396/11/18

تجليل از دانش آموزان برتر درسي و آزمون پيشرفت تحصيلي مدارس شهر نوسود و روستا هاي تابعه

مراسم تجليل از دانش آموزان برتر درسي و آزمون پيشرفت تحصيلي مدارس شهري نوسود و روستاي تابعه با حضور مسئولين ، اولياء دانش آموزان ، مديران و كارشناسان و فرهنگيان برگزار گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم تجليل از دانش آموزان برتر درسي و آزمون پيشرفت تحصيلي مدارس شهري نوسود و روستاي تابعه با حضور مسئولين ، اولياء دانش آموزان ، مديران و كارشناسان و فرهنگيان برگزار گرديد.

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن تبريك فجر انقلاب ، دهه فجر را براي ملت ايران اميد به آزادي ، شروع دوباره براي تلاش در جهت دينداري ، رهايي از استبداد و خفقان ستم شاهي دانست و درادامه گفت الحمد الله در سي و نهمين سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در حالي اين ايام مبارك را جشن مي گيريم كه نسل جديدي از فرزندان پرورش يافته در زير پرچم آرمانهاي بلند انقلاب سر برآورده و شكوفا شدند.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش در بخش ديگري از سخنان خود افزود : امروز مفتخريم كه دانش آموزان عزيز ما در منطقه صفر مرزي در تمامي واحد هاي آموزشي در كمال آرامش و امنيت و با ايمان و اعتقاد راسخ به اقتدار هم جانبه نظام ، پرچم سه رنگ مقدس جمهوري اسلامي ايران را به اهتزار در خواهند آورد و اين پيام را به دشمان نظام خواهند داد كه كه ما در سنگر مقدس تعليم و تربيت در سايه رهنمود هاي مقام معظم رهبري ، با ارتقاء علم و دانش خود و توجه به معنويت و فتح قله هاي پيشرفت و توسعه در زمينه هاي مختلف فرهنگ ، اجتماعي ، سياسي دشمنان اين مملكت را براي هميشه مأيوس خواهيم كرد و در آينده پاسدار و مرزدار خوبي براي نظام خواهيم بود .

 

وهابي در پايان هدف از برگزاري جشنواره را هر سال در ايام مبارك دهه فجر تشويق و ترغيب دانش آموزان به مطالعه و ايجاد انگيزه براي آنها دانست و با اهداء لوح تقدير از دانش آموزان و تعدادي از دبيران فعال تجليل بعمل آمد .