پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:17 - 1396/11/18

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه به مناسبت دهه مبارک فجر / بالاخره ايستگاه شماره دو آتش نشاني پاوه افتتاح شد

ه مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه با اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله،  مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم شهرستان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسئولین محترم ادارات برگزار گردید.

 

در این مراسمآقای ایده‌پور فرماندار محترم پاوهضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر،از تلاش‌های شورای اسلامی شهر و شهردار پاوهدر راستای عمران شهری در طول سال جاری تقدیر و تشکر کرد و عنوان نمود برخی از پروژه‌های انجام شده توسط شهرداری پاوه از جمله احداث ایستگاه آتش‌نشانی و آسفالت معابر سطح شهرجزء بهترین‌ها در سطح استانبوده است.

 

علی‌محمد میری شهردار پاوهنیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک این ایام مبارک از همراهی صمیمانه اعضای محترم شورای اسلامی (ادوار چهارم و پنجم) جهت به انجام رسیدن پروژه‌ها تشکر کرد و با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های عمرانی امسال این شهرداری در هفته دولت به بهره‌برداری رسیدند و بخشی دیگر نیز امروز و در این ایام مبارک به بهره‌برداری می‌رسند.

 

شهردار پاوهپروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در دهه مبارک فجر را احداث ایستگاه آتش‌نشانی در سه راهی بیمارستان، روکش آسفالت خیابان دانشگاه و خیابان شهدای فرهنگیان در شهرک فرهنگیان، زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان آرامگاه، زیرسازی و آسفالت محوطه بازارچه شماره ۳، روکش آسفالت خیابان ارشاد اسلامی، زیرسازی و آسفالت کوچه هورامان ۱۰ واقع در شهرک ظفر، زیرسازی و آسفالت معبر ۶ متری پائین‌تر از میدان بسیج، دیوارسازی و زیرسازی و آسفالت معبر ۸ متری جنب میدان بسیج، آسفالت محوطه دبستان شهید باهنر، آسفالت محوطه راهنمایی شهدای ۲۰ خرداد و پله‌بندی کوچه واقع در دوراهی آرامگاه عنوان کرد و افزود در مجموع برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

لازم به ذکر است با توجه به کثرت طرح‌های قابل افتتاح، پروژه ساختمان آتش‌نشانی واقع در سه راهی بیمارستان به صورت نمادین افتتاح شد.

 

گفتني است در اسفند ماه سال 1393 شهردار وقت شهر پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما از احداث اين ايستگاه در سال 1394 خبر داده بود كه صبح امروز و پس از گذشت سه سال به بهره برداري رسيد.

 

 

 

 

ساختمان آتش‌نشانی احداثی

روکش آسفالت خیابان دانشگاه و خیابان شهدای فرهنگیان واقع در شهرک فرهنگیان

زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان آرامگاه

زیرسازی و آسفالت محوطه بازارچه شماره ۳

روکش آسفالت خیابان ارشاد اسلامی

زیرسازی و آسفالت کوچه هورامان۱۰ 

زیرسازی و آسفالت معبر ۶ متری پائین تر از میدان بسیج

دیوارسازی و زیرسازی و آسفالت معبر ۸ متری جنب میدان بسیج

آسفالت محوطه دبستان شهید باهنر

آسفالت محوطه راهنمایی شهدای ۲۰ خرداد