پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:55 - 1396/10/28
برای اولین بار در پاوه انجام شد؛

سه مدرسه به صورت نمادین توسط مسئولان و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه اداره شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش و در راستای اجرای یک از مصوبات آخرین نشست این شورا سه مدرسه در پاوه به صورت نمادین توسط مسئولان و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه اداره شد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد با اعلام این خبر افزود: در اقدامی نمادین و از سری فعالیت های گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش مدارس دخترانه حضرت سمیه، سعدی و حجاب توسط اعضای شورای آموزش و پرورش و مسئولان ادارات شهرستان اداره شد.

 

وی این طرح را در راستای مشارکت همگانی با مدارس عنوان کرد و گفت: آشنایی با مشکلات و چالش‌های مدارس، تلاش بیشتر در جهت حل کمبودها، تجهیز و جذب امکانات برای مدارس و تعامل همه جانبه با مدارس از جمله اهداف این طرح است.

 

گفتنی است در راستای اجرای این طرح رستم غفوری رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در دبستان هیات امنایی حضرت سمیه حضور یافت و پیگیر مشکلات این آموزشگاه شد. غفوری در تماس هایی با روسای ادارات فنی و حرفه ای و آب و فاضلاب شهری، رئیس شورای اسلامی شهر و فرماندار شهرستان مشکلات این آموزشگاه را مطرح کرد و خواستار اهتمام جدی در راستای حل آنها شد.

 

همچنین هوشیار بهشتی‌زاده رئیس مرکز بهداشت پاوه نیز صبح امروز در مراسم صبحگاه دبستان سعدی حضور یافت و همگام با عوامل اجرایی آموزشگاه امورات مدرسه را تا زنگ پایانی مدرسه انجام دادند. بهشتی‌زاده با دعوت از کارشناسان مرکز بهداشت و حضور آنها در آموزشگاه، وضعیت چاقی، تغذیه، قند خون و فشار خون معلمان و عوامل اجرایی مدرسه را به صورت رایگان کنترل کردند.

 

در ادامه مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه پاوه نیز بعدازظهر امروز در دبستان حجاب حضور یافت. قادری که رئیس انجمن اولیاء و مربیان این آموزشگاه است و در طول سال تحصیلی به طور مداوم مشکلات این آموزشگاه را پیگیری می کند به صورت جدی‌تر با چالش‌های مدیر و عوامل اجرایی مدرسه آشنا شد و وعده داد یک دستگاه اسکنر را برای پیشبرد امورات مدرسه خریداری کند. وی اجرای این طرح نمادین را مثبت ارزیابی کرد و گفت که در نوبت های مختلف از اعضای انجمن اولیاء و مربیان جهت اجرای این طرح در مدرسه دعوت خواهیم کرد.

 

یادآور می شود آموزش و پرورش خانواده ای بزرگ و از نهادهای تاثیر گذار در جامعه و یک نهاد انسان ساز است که جهت پیشبرد رسالت‌های محوله و حرکت در جهت اهداف خود نیازمند توجه جدی مسئولین و مشارکت خیرین و انجمن اولیاء و مربیان است.