پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:55 - 1396/10/16
مختار برزگرفرد خبر داد:

رشد 7 پله‌ای آموزش و پرورش پاوه در ارزیابی سالانه ادارات سطح استان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از رشد 7 پله‌ای آموزش و پرورش پاوه در ارزیابی سالانه ادارات سطح استان در سال 96-95 نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد در نشست شورای اداری با اعلام این خبر افزود: باتلاش و زحمت بی وقفه همکاران اداری مدیریت آموزش و پرورش پاوه موفق شد در ارزیابی سالانه ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه نسبت به سال قبل 7 پله رشد نماید.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پاوه سال گذشته در 24 ادارات آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق استان رتبه 16 داشت، اظهار کرد: خوشبختانه باوجود رشد 7 پله‌ای نسبت به سال گذشته، در واحدهای اداری نیز کارشناس‌های اتوماسیون، تعاون، آموزش ابتدایی، روابط عمومی، مشاوره، حسابداری، اقامه نماز، تکنولوژی آموزشی، فناوری و دبیرخانه با کسب حداکثر امتیاز رتبه اول استان را کسب کردند.

 

برزگرفرد با بیان اینکه 12 کارشناسی دیگر در این ارزیابی توانستد بالاتر از میانگین استانی قرار گیرند ابراز امیدواری کرد که با تاکید بر خرد جمعی و در فضایی صمیمی و همراه با تلاش و پشتکار همکاران در سال جاری نیز بتوانیم این روند روبه رشد را با جدیت بیشتر ادامه دهیم.

 

گفتنی است در پایان از کارشناس‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه که توانستنه بودند در این ارزیابی رتبه برتر و بالاتر از میانگین استانی کسب نمایند با اهداء لوح یادبود تجلیل شد.