پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:54 - 1396/09/18
ماموستا قادری:

اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، خیانتی آشکار علیه مسلمانان است/این خیانت ، نتیجه اختلاف و برادرکشی مسلمانان است

ماموستا قادری سپس اعلام قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی را خیانتی آشکار علیه مسلمانان دانستند و گفتند: این بزرگ‌ترین مصیبت و خیانت و توطئه علیه یک و نیم میلیارد مسلمان است و با این اقدام دیگر چیزی به نام مسجدالاقصی به‌عنوان قبله اول مسلمین زیر سلطه مسلمانان نخواهد ماند.

به گزارشهزار ماسوله،ماموستا ملا قادر قادریدر سخنانی بهتصمیم اخیر رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا اشاره کردند و ریشه تمامی بدبختی و مصائب مسلمانان را در عمل خود مسلمانان دانستندو گفتند: قرآن به ما مسلمانان امر می‌کند که در بین خود نزاع و جنگ نکنیم تا دشمن از اختلاف ما سوءاستفاده نکند. اما شاهدیم که ۲۰ سال است در عراق، سوریه، یمن، لبنان، پاکستان، افغانستان و ... مسلمانان دارند همدیگر را می‌کشند و در طول این ۲۰ سال حتی گلوله‌ای به سمت اسرائیل شلیک نشده است.

 

امام‌جمعه پاوهافزودند: ما خود را در ایران ام القرای جهان اسلام می‌دانیم و عربستان سعودی خود را رهبر و ام القرای اهل سنت جهان می‌داند و امروزه شاهدیم بین این دو اختلاف و نزاع وجود دارد؛ پس بدیهی است که اسرائیل از این اختلاف بهره می گیرد.

 

 

ایشان تصریح کردند: از طرف دیگر داعش می‌گفت: اگر روزی بر حماس و اسرائیل مسلط شود کاری به یهود ندارد اما با حماس جنگ می کند، چون مرتد هستند.

 

ماموستا قادریسپساعلام قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی را خیانتی آشکار علیه مسلمانان دانستندو گفتند:این بزرگ‌ترین مصیبت و خیانت و توطئه علیه یک و نیم میلیارد مسلمان است و با این اقدام دیگر چیزی به نام مسجدالاقصی به‌عنوان قبله اول مسلمین زیر سلطه مسلمانان نخواهد ماند.

 

ویافزودند: اگرچه تاکنون اسرائیل بر مسلمانان فلسطینی سلطۀ غاصبانه داشته است، امااگر خیانت ترامپ محقق شود، مسجد الأقصی قبله اول مسلمین کاملاً در سلطه صهیونیست قرار می‌گیرد.

 

ویبا بیان اینکه مصیبت داعش در حال تمام شدن است آمریکا زمینه مصیبت دیگری را برای مسلمانان فراهم کرد؛خاطرنشان کردند:این خیانت که توسط رئیس‌جمهور آمریکا پایه‌ریزی گردید، نتیجه اختلاف و نزاع و برادرکشی مسلمانان است.

 

ایشانادامه دادند:وقتی آقای ترامپ به عربستان سعودی آمد و برایش رقص شمشیر کردند و میلیاردها پول به او دادند که به آن‌ها اسلحه بفروشد نه برای مبارزه با اسرائیل بلکه برای مبارزه با ایران و سرکوب ملت محروم یمن، به ترامپ چراغ سبز نشان داده شد که این خیانت را انجام دهد.

 

ماموستا قادریقدس شریف را قبله‌گاه اول مسلمین دانستند و گفتند:حضرت محمد (ص) و یاران عزیزش ۱۷ ماه رو به مسجدالاقصی نماز خوانده‌اند، قدس قبله اول ماست و پیامبر عزیز ما در شب اسری و معراج از کعبه به بیت‌المقدس و ازآنجا به اعلا علیین رفته‌اند. در قدس محراب پیامبر اسلام و مسجد حضرت عمر (رض) وجود دارد و در طول ۱۵ قرن قدس ملک مسلمانان بوده است.