پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:39 - 1396/09/01
به مناسبت هفته بسیج؛

نشست نهضت روشنگری در شهرستان پاوه برگزار شد

نشست نهضت روشنگری با موضوع گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه شهید همت ناحیه پاوه با همت حوزه حضرت صدیقه کبری (س) برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، نشست نهضت روشنگری با موضوع گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه شهید همت ناحیه پاوه با همت حوزه حضرت صدیقه کبری (س)با سخنرانی ماموستا ملا امید ولی مسیول صالحین ناحیه پاوه برگزار گردید.

 

 در این نشست ماموستا ملا امید ولی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و شروع هفته بسیج تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره)را هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) و از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی ساری توطئه های دشمنان دانست و اظهار کرد: به برکت این دور اندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود ، زمینه انقلاب دوم فراهم امد و با سقوط لانه جاسوسی امریکا در تهران و برملا شده ماهیت سلطه جو و تجاوز کارانه امریکا،شیطان بزرگ با ضربه ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.

 

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی در بسیج نهفته است که می تواند با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی مقابله کند.

 

وی ادامه داد: بسیج علاوه بر حضور در خط مقدم نبرد وطیفه جذب آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی و اعزام آنها را به جبهه های نبرد بر عهده داشت و در این مدت توانست جمعیت مومن و صاحب ارزشی را از امت حزب الله در درون خود بپروراند و پایه ریزی ارتش مردمی را دنبال کند و سرانجام پس از هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مظلوم و سلحشور جبهه های توحید به همراه امت شهید پرور از این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

 

  وی در پایان با اشاره سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) یادآور شد که شما بسیجی ها باید به گونه ای رفتار کنید که احترام و محبت مردم جلب شود شما باید نمونه اخلاق و تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشید آن کسی بسیجی تر است که مقررات را بیشتر رعایت می کند به خاطر آنکه این فرد بیشتر از همه برای نظام دل می سوزاند.