پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:41 - 1396/08/30
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

آموزش دانش آموزان در مدارس برای مقابله با بحران زلزله ضروری است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: باتوجه به زلزله 7.3 ریشتری هفته گذشته در مناطقی از استان کرمانشاه و قرارگرفتن کشور بر روی کمبرند زلزله، آموزش دانش آموزان در مدارس برای مقابله با بحران زلزله ضروری است.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد ضمن ابراز تسلیت به هم استانی های عزیز و آرزوی صحت و سلامتی برای بازماندگان زلزله اخیر در نشست مدیران متوسطه دوره اول شهرستان افزود: دانش آموزان در مدارس باید برای مقابله با بحران زلزله آموزش ببینند و مفاهیم فراگرفته را به والدین در منزل انتقال دهند.

 

وی با بیان اینکه آموزش های لازم نیز در گذشته به دانش آموزان ارائه شده است، بر لزوم توجه بیشتر به این موضوع تاکید کرد و گفت: شناسایی نقاط امن مدارس و رفع نقاط پرخطر و آسیب زا و معرفی آنها به دانش آموزان و همچنین حفظ آرامش خاطر در هنگام وقوع پس لرزه ها به دنبال زلزله اخیر، از مواردی است که مدیران باید مورد توجه قرار داده و آن را در مدارس اجرا کنند.

 

گفتنی است در ادامه سه نفر از مدیران به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده به صورت پاورپوینت درماه های مهر و آبان جاری در مدارس پرداختند و در پایان کیفیت و کمیت برنامه های اجرایی تحلیل و بررسی شد.