پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:31 - 1396/08/27
شهاب نادري:

مديريت در توزيع اقلام در حداقل است /مديران ما، مديران بحراني نيستند

نماينده مردم پاوه و اورامانات گفت: مديران ما مديران بحراني نيستند و واقعا هم فرمانداران و بخشداران اورامانات مديران بحراني نيستند.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص آخرين وضعيت مناطق زلزله زده ضمن اظهار تسليت به مردم مناطق زلزله زده و مردم بوكان به جهت فوت يك نفر اهل شهرستان بوكان در حين خدمت رساني به زلزله زدگان اظهار داشت: از تمامي نيروهاي مردمي ، هلال احمر ، سپاه، بسيج، و هر ارگان ديگري كه در كمك رساني به مردم زلزله زده دريغ نكرده اند تقدير و تشكر دارم.

 

شهاب نادري گفت: پس از وقوع زلزله مديريت در اين مناطق بدست خود مردم بود و مديريت بحران در شهرستان ثلاث باباجاني وجود نداشت اما با وجود نيروهاي نظامي، سپاه و روساي دادگستري و دادستان ، اداره هاي امنيتي ، فرمانده تيپ انصار الرسول ، كمك رساني خوبي به مردم زلزله زده داده شد.

 

وي با بيان اينكه بخشدار و فرماندار ثلاث باباجاني در مواجه با اين بحران مديريت ضعيفي را داشتند گفت: مديران ما مديران بحراني نيستند و واقعا هم فرمانداران و بخشداران اورامانات مديران بحراني نيستند.

 

وي گفت: در شرايط عادي هركسي مي تواند مديريت كند اما بايد در شرايط سخت، آن مديران، مديران بحراني باشند.

 

وي با بيان اينكه مديريت توزيع در اين مناطق در حد ضعيفي قرار دارد ادامه داد: اقلام و اجناس با اينكه زياد است اما مديريت در توزيع ان در حداقل مي باشد و اقلامي همچون چادر كه نياز ضروري براي مردم مي باشد بدست مردم نمي رسيد.

 

وي با تشكر از استاندار در خدمت رساني به مردم منطقه گفت: در پاسي از شب كه مشغول ارائه خدمات به مردم آسيب ديده بوديم شخص استاندار كه مديري بحراني هستند ، پيگير مسائل و مشكلات اين منطقه مي شد و از ايشان تقدير و تشكر ويژه اي را دارم.