پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:41 - 1396/08/11
بخشدار مركزي خبر داد:

پیمانکار تعمیرات آبفاي روستايي، بدون دریافت مجوز اقدام به حفاری خيابان در چورژي نموده است

بخشدار مركزي گفت:پیمانکار تعمیرات اداره آبفاي روستايي بدون هيچ گونه هماهنگی با اين اداره و دهیار روستا و بدون دریافت مجوز حفاری از سوی دهیاري اقدام به حفاري در خيابان روستاي چورژي جهت اصلاح شكستگي لوله كرده است.

به گزارشهزار ماسوله، برخي از مردم روستاي چورژي با ارسال تصاويري از خيابان داخلي اين روستا و با اظهار نارضايتي از وضعيت موجود، خواستار انتشار اين تصاوير در اين سايت خبري تحليلي شدند.

 

يكي از ساكنين اين روستا به خبرنگار ما مي گفت: خیابان داخلی چورژی که بعد از دو دهه با همت و همیاری مردم آسفالت شده بود اما توسط آبفای روستایی به این وضعیت كه در تصاوير مشخص است درآمده است.

 

فتاحي افزود: در اين رابطه هم کسی براي بهسازي آن جوابگو نیست.

 

با انتشار اين تصاوير در كانال هزارماسوله بخشدار مركزي شهرستان پاوه نيز به خبرنگار ما گفت: متاسفانه پیمانکار تعمیرات اداره آبفاي روستايي بدون هيچ گونه هماهنگی با اين اداره و دهیار روستا و بدون دریافت مجوز حفاری از سوی دهیاري، اقدام به تخریب خيابان ها به جهت اصلاح شكستگي لوله ها كرده است.

 

هوشيار عبدالله زاده افزود: چون اقدام اين پيمانكار بدون هماهنگي با آبفار و دهياري روستا بوده است، در اين رابطه ضمن تذكرات لازم به دهيار، براورد خسارت نيز انجام شده است.

 

وي گفت: بر آورد خسارت توسط کارشناس فنی بخشداری و بنیاد انجام شده است و دهیار نيز ملزم به ارائه تذكر و اخطار به پیمانکار شده است كه اگر اين خيابان ها مرمت و بهسازی و اسفالت نشوند، دهیار به مراجع قضايي شکایت نماید.