پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:20 - 1396/03/22
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

حضور 750 نوآموز در پایگاه طرح سنجش سلامت پیش بینی مي شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه پیش بینی کرد 750 نوآموز کلاس اولی در پایگاه طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش ثبت نام کرده و مورد سنجش قرار گیرند.

به گزارشهزار ماسوله،  مختار برزگرفرد در معیت معاونین و کارشناسان اداره ضمن بازدید از پایگاه طرح سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در آموزشگاه طلوع پاوه، گفت: فرآیند خدمات دهی به نوآموزان و اولیای آنان که در یک پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار در شهر پاوه و مناطق نوسود و باینگان مستقر می باشند، در حال انجام است.

 

برزگرفرد بابیان اینکه برنامه زمان بندی شده برای فعالیت پایگاه طرح سنجش سلامت نو آموزان تا پایان مرداد ماه است، گفت: پیش بینی می شود امسال 750 نوآموز کلاس اولی در پایگاه طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش ثبت نام کرده و مورد سنجش قرار گیرند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه وضعیت ایمن سازی (واکسیناسیون)، پایش رشدی، ارزیابی بینایی، شنوایی و اختلالات گفتاری، آمادگی تحصیلی، ارزیابی رفتاری، بهداشت دهان و دندان و معاینات پزشکی عمومی را از جمله موارد مورد توجه در طرح سنجش سلامت نوآموزان اعلام کرد.

 

وی گفت: نوآموزان که در طرح سنجش سلامت مشکوک به مشکل شناخته شوند، برای ارزیابی های ویژه به پایگاه های تخصصی ارجاع داده خواهند شد

.

مختار برزگرفرد با بیان اینکه طرح سنجش سلامت برای 20 درصد از نوآموزانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند نیم بها و رایگان انجام می شود، اضافه کرد: هزینه پرداختی خانواده ها برای انجام این طرح مبلغ 200 هزار ریال است که هنگام مراجعه خانواده ها به پایگاه های طرح سنجش از آنان دریافت می شود.