پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:08 - 1396/03/09

تحقق وعده شهرداري به شهروندان با آغاز عملیات نهضت آسفالت در پاوه/روكش آسفالت خيابان ها در اين شهر در حال انجام است

شهردار پاوه گفت: شهرداري در نظر دارد در صورت امكان ، عمليات روكش آسفالت را براي كل معابر و خيابان هاي سطح شهر انجام دهد.

به گزارشهزار ماسوله، شهردار پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص آغاز روكش آسفالت خيابان هاي سطح اين شهر به خبرنگار ما گفت: وضعیت نامطلوب آسفالت خيابان هاي پاوه، که تبدیل به معضلي برای شهروندان و شهرداری شده بود، باعث شد اجرای عمليات روكش آسفالت در پاوه به مهم‌ترین اولویت ما تبديل شود.

 

علي محمد ميري افزود: قرار بر اين شد كه در اولين زمان ممكن در سال جاري، نسبت به اين مهم اقدام عملي انجام شود كه خوشبختانه طرح نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر، در روزهاي اخير آغاز شد و شهرداری با اين اقدام به وعده خود به شهروندان گرامي جامه عمل پوشاند.

 

وي گفت: در ابتدا عملیات مذکور از خیابان کمربندی آغاز شد و با پايان يافتن اين خيابان، اكنون نيز ادامه اجراي روكش آسفالت را از ميدان شهدا تا ميدان مولوي در نظر گرفتيم كه هم اكنون در حال انجام است.

 

وي ادامه داد: در اين راستا از شهروندان گرامی انتظارداریم جهت تسریع در آسفالت خیابانها همکاری لازمي را با شهرداري  درخصوص عدم توقف خودرو در مسیرهای مشخص شده، داشته باشند.

 

وي در پايان اظهار كرد: ان شاالله شهرداري در نظر دارد در صورت امكان ، عمليات روكش آسفالت را براي كل معابر و خيابان هاي سطح شهر انجام دهد كه اميدواريم اين مهم نيز با تلاش مضاعف نيروهاي شهرداري، در كمترين زمان ممكن به اتمام برسد.