پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:26 - 1396/02/13

برگزاري نشست خبري مدیر آموزش و پرورش پاوه با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش پاوه با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدير آموزش و پرورش پاوه در اين نشست در ابتدا ضمن تبريك هفته معلم و بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و خیرمقدم به اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: بنا به قول جامعه شناسان نقش رسانه در جامعه از اهميت بالايي برخوردار است و رسانه بازوي اصلي هر نهادي محسوب مي شود.

 

مختار برزگر فرد افزود: در اين زمينه با توجه به كار فرهنگي آموزش و پرورش و مشترك بودن اين كار با كار اصحاب رسانه، از اهميت بسزايي برخوردار است.

 

وي گفت: قطعا فعاليت هاي آموزش و پرورش بدون هماهنگي و بدون تعامل با اصحاب رسانه، ابتر خواهند ماند و هدف از برگزاري اين نشست نيز ارائه برنامه هاي اين نهاد در اين هفته خواهد بود.

 

در ادامه هريك از اصحاب رسانه به ارائه سوالات خود پرداختند كه مدير اموزش و پرورش پاوه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اينكه ، آموزش و پرورش كمترين اعتبارات را براي هزينه هاي جاري و يا مراسم هاي مدارس سطح شهر در نظر گرفته و برگزاري برنامه هايي در مدارس توسط مشاركت خانواده هاي دانش آموزان انجام مي شود و در مقابل اقدام به برگزاري همايش ها و برنامه هايي با هزينه هاي زياد مي كند گفت: اعتبار و يا سرانه خاص به مدارس در دو مرحله تخصيص يافته است و در حدي نيست كه جوابگوي نيازهاي اساسي مدارس  باشد و در واقع امورات مدارس ، با مشاركت خانواده ها و مردم، انجام مي پذيرد.

 

وي افزود: تخصيص اين گونه اعتبارات خاص شهرستان نبوده و در كل استان چنين خواهد بود كه خانواده ها در امورات مدارس مشاركت داشته باشند.

 

وي گفت: هزينه برگزاري 13 همايش از مهر ماه سال گذشته تا به اكنون و همچنين طرح هاي عمراني و تعميري مدارس از اعتبارات آموزش و پرورش نبوده است، و هيچ گونه هزينه اي از اعتبارات مدارس را براي برنامه ها و همايش ها صرف نكرده ايم.

 

وي در پاسخ به اين سوال مبني بر اينكه دليل چگونگي برگزاري آغاز هفته معلم با بازديد از مدارس سطح شهر و تبريك هفته معلم به انان توسط شوراي اداري شهرستان گفت: با برگزاري جلسات متعددي با صاحبان انديشه، به اين نتيجه رسيديم كه در اولين روز از آغاز هفته معلم؛ مسئولاني از شهر براي تبريك هفته معلم به معلمان در مدارس مشاركت داشته باشند.

 

وي گفت: حضور اعضاي شوراي اداري و تبريك روز معلم به معلمان در اين روز با اين هدف انجام شده است، كه اين افراد كه روز معلم را از ياد برده اند، با تبريك هفته معلم ، اين روز را گرامي بدارند و انگيزه اي براي تمامي معلمان باشد.

 

وي در ادامه به ارائه برنامه هاي اموزش و پرورش در اين هفته پرداخت.