پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:44 - 1395/12/27

انتقاد شدید شهاب نادری از مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه/اجرایی شدن عملیات گازرسانی به شهر نودشه از 15 فروردین سال آینده

شهاب نادری گفت: از مدیرکل بنیادشهید استان بعلت عدم حضور در مراسم یادواره شهدای بمباران شیمیایی شهر نودشه به شدت گله مندهستم.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در مراسم یادواره شهدای بمباران شیمیایی شهر نودشه اظهار کرد: در همین تاریخ و 26 اسفند صدام سفاک بمباران شیمیایی شهر نودشه را آغاز کرد و به همین ترتیت چندین بار این شهر را بمباران کرد و در نتیجه آن چندین شهید و مصدوم را برجای گذاشت.

 

شهاب نادری افزود: اينجانب ضمن ارج نهادن به ساحت مقدس شهدای انقلاب اسلامی بلاخص شهدای شیمیایی نودشه، از مدیرکل بنیادشهید استان بعلت عدم حضور دراین مراسم به شدت گله مندهستم.

 

وی گفت: نباید به یاد وخاطره شهداء بی احترامی صورت گیرد، ما مدیون خون شهیدان هستیم ، چرا که آسایش وآرامش ما نتیجه ومرهون خون شهیدان است وهرچقدر درمورد شهداء ایثارگان، جانباز و.. بگوئیم حق آنان را اجابت ننمودیم.

 

وی ادامه داد: در این راستا آیا ما ، وظیفه خویش را در قبال خانواده معزز شهداء بجا آورده ایم؟ بنده به عنوان عضو کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان درحوزه اورامانات واقعاً می دانم کوتاهی هایی انجام گرفته ، مفقودی پرونده ومستندات آن نمونه های قابل ذکر می باشد.

 

وی با بیان اینکه هرکس مطالبات مردم را پیگیری نکند خائن است تصریح کرد: این مردم، زحمت مضاعفی را برای انقلاب اسلامی متقبل شده اند از لحاظ فکر واندیشه حرف اول را می زند آیا از نظر امکانات رفاهی نیز چنین است؟ مسئولین وبلاخص بنیاد شهید باید در میدان حضور داشته باشند وبه خانواده شهیدان برسند.

 

نادری گفت: بنده ادای دین به مردم نودشه را رسالت فعالیت کاری خود می دانم و هرچند که برای سومین بار در این شهر حضور یافته ام اما بنا را براین داشته ام تا موفق به کاری نشوم وعده ای ندهم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود: درخصوص گاز نودشه و نوسود در واقع تاکنون کاری صورت نگرفته بود چندین مکاتبه مختلف انجام دادیم تا موفق به انجام وعده ی اجرایی آن شدیم.

 

وی گفت: امروز مجوز حریم را از وزارت راه بدست آوردیم و الحمدلله در ۱۵ فروردین عملیات اجرایی گازرسانی به این شهر شروع می گردد.