پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:15 - 1395/12/15
در تذکر نماینده پاوه و اورامانات به وزیر فرهنگ انجام شد

درخواست برخورد قاطع با دو نشریه توهین‌کننده به اهل سنت

نماینده مردم پاوه و جوانرود نسبت به برخورد قاطع با دو نشریه‌ای که به مقدسات جامعه اهل سنت توهین کرده‌اند به وزیر فرهنگ تذکر داد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایسنا، شهاب نادری در تذکری در جلسه مجلس اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی و همزبانی هستیم و دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت شریف ایران است. مقام معظم رهبری نیز به نیکی این موضوع را مورد تاکید قرار دادند و در سفر مبارکشان به کردستان فرمودند کسانی که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد می‌کنند نه شیعه هستند و نه سنی. آن‌ها آلات دست آمریکا و اسرائیل هستند.

 

وی افزود: اخیرا دو نشریه کثیرالانتشار علنا به مقدسات جامعه اهل سنت توهین کرده اند و باعث خرسندی دشمنان و ناخرسندی دلسوزان کشور شده اند. انتظار می رود وزیر فرهنگ برخورد قاطعی با این موضوع انجام دهد و برخورد آن‌ها علنی شود تا درس عبرتی برای همگان باشد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور نیز خواستار دستور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی اورامانات با توجه به زیرساخت های اقتصادی و ترانزیتی شد.

وی همچنین در مورد قطعی آب روستاییان و فرسودگی شبکه های آب رسانی به وزیر نیرو تذکر داد.

نادری در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد گفت:‌ چرا رفتار تبعیض آمیز در بانک‌ها برچیده نمی شود؟ چرا بانک مرکزی دولت را زمین گیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از همکارانم می خواهم که از جایگاه نظارتی استفاده کرده و مدیران عامل بانک هایی که قانون را اجرایی نمی کنند طبق ماده 236  آیین نامه به قوه قضاییه معرفی شوند.

نادری در تذکری دیگری به وزیر راه ضمن تشکر از تکمیل واحدهای مسکن مهر در کرمانشاه و اورامانات گفت: ارتقای شاخص برخورداری منطقه اورامانات از راه های روستایی و بین استانی به نسبت شاخص های توسعه کشور باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ناظرین کشاورزی که اکثر آن‌ها جوانانی هستند که سرمایه کشور به شمار می رود هنوز جذب نشده اند.

وی در پایان در تذکری به وزیر نفت اظهار کرد: ضمن تشکر از اقدامات انجام شده اما دو سال از دستوری که صادر کرده اید می گذرد، اما هنوز در بخش های زیادی از آن 70 روستایی که قرار بود گاز رسانی شوند این اقدام صورت نگرفته است.