پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:05 - 1395/11/25
در گفتگوی استاندار با هزار ماسوله مطرح شد؛

پاسخ استاندار کرمانشاه درباره وعده هایی که عملی نمی شود/ رازانی: دوست داریم وعده هایمان عملی شود ولی مشکلات نمی گذارد

استاندار کرمانشاه در خصوص بهره برداری بیمارستان در دست احداث 64 تختخوابی پاوه گفت: در هر کار اجرایی مهمی که باید اجرا شود موانع و مشکلاتی پیش خواهد آمد که از زمان بندی ، عقب خواهد افتاد.

به گزارشهزار ماسوله، استاندار کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص بهره برداری بیمارستان در دست احداث 64 تختخوابی پاوه اظهار کرد: آخرین اطلاعی که از این بیمارستان دارم کار ساختمان و تجهیزات آن مشکل خاصی ندارد و تنها مشکل محوطه سازی دارد که آن هم اگر حل شود، به بهره برداری خواهد رسید.

 

اسدالله رازانی افزود: احداث کامل آن هم در دستور کار ما هم قرار دارد که ان شاالله هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه در سفری که جنابعالی در آذر ماه سال گذشته به شهرستان پاوه داشتید، افتتاح و بهره برداری این بیمارستان را تابستان سال جاری اعلام کردید و همچنین جناب مهندس نیک کردار معاون عمرانی هم در سفر خود به شهرستان، در شهریور ماه سال جاری وعده بهره برداری را در دهه فجر امسال دادند که تاکنون این پروژه به بهر برداری نرسیده است گفت: در هر کار اجرایی مهمی که باید اجرا شود موانع و مشکلاتی پیش خواهد آمد که از زمان بندی ، عقب خواهد افتاد ما وعده ای که خواهیم داد، دوست داریم که انجام شود و بد قول نشویم.

 

وی در پاسخ به این سوال که زمان بهره برداری از این پروژه در این شرایط چه زمانی خواهد بود گفت: با رسیدگی و پیگیری های جدی، امدیواریم تا پایان بهار سال 1396 به بهره برداری برسد.