پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:24 - 1395/11/06

اصلاح قتلگاه جاده ای در اورامانات منتظر خوش قولی دولت

شهاب نادری گفت: ما منتظریم ببینیم این مشکلات حل شدنی است یا خیر. اگر اقداماتی را که دولت قول انجام آن را داده انجام نشود زبان ما تغییر خواهد کرد.

به گزارشهزار ماسوله، اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خبری، مشکلات جاده ای حوزه انتخابیه متبوعشان خود را مطرح کردند که شهاب نادری نماینده حوزه پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبلا هم گفته بودم جاده های منطقه پاوه و اورامانات به قتلگاهی تبدیل شده است، گفت: محورهای اصلی جاده ها مشکل ساز بود تا جائی که هفته ای چند تصادف داشته ایم.

 

نادری اظهار داشت: مشکل راه های استان کرمانشاه بویژه منطقه اورامانات در دسترسی مشکل به روستاها، راه های مواصلاتی، شطرنجی شدن آسفالت جاده ها، کم عرض بودن جاده ها و ... است.

 

وی افزود: ما منتظریم ببینیم این مشکلات حل شدنی است یا خیر. اگر اقداماتی را که دولت قول انجام آن را داده انجام نشود زبان ما تغییر خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون قول هایی برای بهبود شرایط جاده های استان کرمانشاه به ما داده و قرار شده پیمانکاران اصلاحاتی انجام دهند و بودجه ای تخصیص داده شده، ادامه داد: ما از جایگاه نمایندگی خود هم نامه نگاری های لازم را انجام دادیم و هم از تذکر و سوال از وزیر و سایر سازکارهای قانونی در مجلس استفاده کرده ایم.