پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:09 - 1395/07/07
گزالرش تصویری/

آغاز كلاسهاي هفتگي تفسير قرآن كريم در مسجد قباي پاوه بعد از چهار ماه

کلاسهای تفسیر قران کریم ماموستا ملا قادر قادری که سه شنبه هر هفته در مسجد قبا ، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، بعد از وقفه اي چهار ماهه از سه شنبه هفته جاري از سر گرفته شد.

به گزارشهزار ماسوله، کلاسهای تفسیر قران کریم ماموستا ملا قادر قادری که سه شنبه هر هفته در مسجد قبا ، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، بعد از وقفه اي چهار ماهه از سه شنبه هفته جاري از سر گرفته شد.

 

تفسیر قرآن کریم ماموستاملا قادر قادری به صورت شفاهی به مدت 11 سال براي شهروندان ارائه می شود و اساس کار ماموستا نیز "ترجمه ی تفسیری آیات قرآن" است.

 

تبیین آیات قرآن کریم برای مردم به شکلی مکتوب و ترجمه ی آن ، بخشی از کلاس را شامل می شود و بخش دیگر آن نیز به درسهای  اخلاقی، سیاسی و اجتماعی و مسائل روز پرداخته می شود.

 

در این کلاسها تا کنون ۱۷ جزء از قرآن کریم تفسیر و دوره جدید کلاسها از اواسط جزء ۱۸ و از تفسیر سوره مبارکه نور آغاز خواهد شد.

 

گفتني است که این کلاسها با فرارسيدن ماه مبارك رمضان و کمبود وقت در شب های کوتاه تابستان و همچنین مشغله کاری امام جمعه محترم پاوه به مدت چهار ماه تعطيل و امشب مجددا شروع اين كلاسها از سرگرفته شد.

 

این کلاسها در دو بخش خواهران و برادران برگزار می گردند که کلاس خواهران بعد از نماز عصر و کلاس  برادران بعد از نماز عشاء می باشد.