پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:30 - 1395/06/16
شهاب نادری در جلسه شورای اداری پاوه:

طرح منطقه ویژه اقتصادی، برای اورامانات لازم و ضروری است

شهاب نادری در خصوص منطقه ویژه اقتصادی اورامانات گفت: طرح منطقه ويژه اقتصادي - صنعتي اورامانات در حال طي نمودن مراحل اداری خود با آمدن گروهی به این منطقه ، خواهد بود که ان شاالله شاهد رونق اقتصادی ویژه ای در اورامانات باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در جلسه شورای اداری پاوه که با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه بدلیل مشکلات خاصی در حوزه اورامانات و به تعویق افتادن جلسه شورای اداری پاوه، بنده با تاخیر خدمت مردم شریف پاوه رسیدم و هم اینکه در بحث انتخابات نیز از این مردم عزیر در دوره، تقدیر ویژه ای نمایم اظهار داشت: بنده در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز گام بر می دارم و این هم به عنوان ایده و عقیده من خواهد بود که مدیران و مسئولانی که در خدمت مردم باشند ما نیز در خدمت آن مسئول خواهیم.

 

شهاب نادری با اشاره به برگزاری گردهمایی شهرداران در پاوه گفت: برگزاری چنین گردهمایی هایی در پاوه باید بازرخورد مثبت و نتیجه مثبتی را برای منطقه داشته باشد و صرفا این چنین گردهمایی ها از جنبه مهمانی بودن برخوردار نباشند.

 

وی گفت: باید بازخورد و برگزاری این جلسات کاربردی، پژوهشی و علمی باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرز شوشمی گفت: در این زمینه تمام مسئولین زحمات زیادی را برای رسمی شدن مرز شوشمی متحمل شده اند بلکه بتوانند با برچسب رسمی شدن آن ، بسیاری از امتیازات را عائد شهرستان و منطقه کنند.

 

وی با بیان اینکه من بیشتر به دنبال طرح هایی خواهم بود که خدمات عمومی برای مردم ارائه کند گفت: مشکلات جاده ای ما مناسب نیست و در این خصوص تذکرات لازم را در مجلس ارائه داده ام که ان شاالله مشکلات جاده ای نیز مرتفع خواهند شد.

 

شهاب نادری در خصوص منطقه ویژه اقتصادی اورامانات نیز اظهار کرد: طرح منطقه ويژه اقتصادي - صنعتي اورامانات در حال طي نمودن مراحل اداری خود با آمدن گروهی به این منطقه ، خواهد بود که ان شاالله شاهد رونق اقتصادی ویژه ای در اورامانات باشیم.

 

وی افزود: طرح ویژه اقتصادی با توجه به آمار بالای بیکاری در منطقه لازم و ضروری است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز همواره دغدغه رفع مشکل بیکاری جوانان را دارند گفت: امروز دوران وعده و وعید شعار تمام شده است و باید با ایجاد طرح منطقه ویژه اقتصادی و هم گردشگری، خدمتی را برای این منطقه انجام داده باشم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات تصریح کرد: انتظار ما این است که مسئولین نیز تنها به میز و پست و مقام خود فکر نکنند و به مردم خدمات مطلوبی را ارائه نمایند.