پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:19 - 1395/04/10

بيانيه نماينده مردم اوامانات در حمایت از مردم مظلوم غزه و دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس

نماينده مردم پاوه و اوامانات در حمایت از مردم مظلوم غزه و دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر نموده است که در متن خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله،  نماينده مردم پاوه و اوامانات در حمایت از مردم مظلوم غزه و دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر نموده است که در متن خواهد آمد.

 

امروز ظلم و جنایت بر حریم ساکنان یکی از راهبردی‌ترین منطقه جهان و بلکه بشریت بیش از گذشته سایه گسترده است. در یک سو گروه‌های تکفیری برآمده از جهالت دینی و سرویس‌های جاسوسی نظام سلطه در سوریه و عراق مشغول ویران‌گری و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع هستند و در سویی دیگر رژیم صهیونیستی، این مجسمه شیطان، جلوه‌ای دیگر از عداوت و آدم‌کشی را به نمایش گذاشته است و تلخ‌تر و دردناک‌تر، سکوت مجامع به اصطلاح جهانی است.


امروز در غزه غرش تانک‌ها و مسلسل‌ها رویای لطیف کودکان و آرامش مادران را در زیر چرخ‌های تعصب و سبوعیت خود له می‌کند.


امروز غزه میدان نمایش میزان پایبندی به شرافت و غیرت انسانی و صحنه راست آزمایی مجدد مدعیان حقوق بشر و صلح و دوستی است. به راستی اینان از انسان، انسانیت، صلح و نوع‌دوستی چه تعریفی دارند.


امروز غزه مظلوم اما قهرمان در خط مقدم مقاومت شجاعانه، دلیرانه و آگاهانه قرار گرفته و شجاعیه این قلب شجاع غزه نقاب از چهره مدعیان صلح و حقوق بشر برداشته است. ننگ و نفرین ابدی این نسل کشی بر سینه جنایتکاران و حامیان آنها یعنی اتحاد شوم جبهه عربی-غربی-عبری که وظیفه انسانی و اسلامی خود را فراموش کرده‌اند خواهد ماند و فلسطین زخمی با لطف الهی قهرمانانه و پیروزمندانه این زمستان دشوار را همچون گذشته پشت سر خواهد گذاشت و به بهار آزادی و استقلال خواهد رسید.  

 

سلام خدا بر شهیدان و مجاهدان مقاومت و مردان و زنان مسلمان که با غیرت و با تکیه بر ایمان در برابر این جنایت سهمگین ایستاده‌اند و با ایستادگی برآمده از ایمان همچون گذشته متجاوزان را پشیمان خواهند کرد. انشاءالله.  

 

در آستانه روز جهانی قدس، این بزرگ میراث پایا و پویای خمینی کبیر، قرار گرفته‌ایم. امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به شرایط حساس منطقه و اوضاع جاری در غزه از اهمیت فراوانی برخوردار است.


اينجانب بعنوان نماينده مردم غيور و شرافتمند اورامانات با نثار بهترین درودهای خود به‌ مردم مقاوم فلسطین و ادای احترام به شهیدان آن، جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان غزه همگان را به بزرگداشت روز قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن فرا می‌خواند. بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت خواهد شد.

 

فرزند اورامانات
شهاب نادري
نماينده مردم اورامانات
دهم تير ماه ١٣٩٥
مصادف با ٢٤ رمضان ١٤٣٧