پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:23 - 1395/04/08
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس:

اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاك ابقا و يا جابجايي مديران در سطح منطقه فقط عملكرد خود مديران است، از این رو اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد.

به گزارشهزار ماسوله،به نقل از سراب روانسر نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر ضمن گلایه از سفر دیرهنگام دولت آقای روحانی به استان کرمانشاه بیان داشت: چرا بایستی استان کرمانشاه در ردیف 26 استان برای سفر دولت آقای روحانی قرار بگیرد.؟ وی بیان داشت اسم سفر کاروان تدبیر و امید به استان اسم جالبی نیست چرا که در سفری که هیئت دولت هیچ مصوبه ای برای آن ندارد سفر جالبی نیست.

 

وی در ادامه افزود: تنها خواسته من از دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است و امیدوارم مسئولین به مردم دروغ ندهند.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص اخذ مجوز بیمارستان بیان داشت: اخذ مجوز چیزی نیست که دولت انجام ندهد، من خودم اخذ مجوز را خواهم گرفت و اگر هم دولت انجام نداد خودم انجام خواهم داد.

 

وی در ادامه ی جلسه شایسته سالاری را در انتصاب مدیران مورد تاکید قرار داد و گفت: عملکرد مدیران استان باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

نادری به آمار بالای بیکاری و طلاق در استان اشاره کرد و گفت: باید فکری اساسی برای راه اندازی واحدهای راکد و نیمه تعطیل شهرک صنعتی اورامانات بکنیم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذكری جداگانه به مديران شهرستان عنوان داشت: ملاك ابقا و يا جابجايي مديران در سطح منطقه فقط عملكرد خود مديران است، از این رو اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد.