پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:35 - 1395/03/25
شهاب نادری:

از آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان زیر بنای اشتغال حمایت می کنیم

نماینده ی مردم شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی در دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گسترش و تقویت آموزش های فنی و حرفه ای گفت: از آموزشهای فنی وحرفه ای به عنوان زیر بنای اشتغال حمایت می کنیم .

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه و بازدید از کارگاه ها و تجهیزات آموزشی مراکز این اداره کل، ضمن مثبت ارزیابی نمودن عملکرد این اداره کل به ویژه در منطقه ی پاوه و اورامانات از زحمات و تلاش های این مجموعه در استان تقدیر و قدر دانی نمود.

 

وی با بیان این مطلب که با آموزش های فنی و حرفه ای آشنایی کامل دارم تصریح کرد : خوشبختانه آموزش های فنی و حرفه ای توانسته شهر ها و نقاط صفر مرزی را نیز به خوبی پوشش دهد .

 

نادری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص وظیفه خطیر مسئولین درخصوص ایجاد اشتغال گفت : امروز اشتغال جوانان و اقتصاد کشور مهمترین دغدغه ی کشور است و در این راستا یکی از راهکارهای موثر توجه ویژه به آموزشهای فنی و مهارتی است.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانت در مجلس شواری اسلامی  با بیان این مطلب که تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم استان و حوزه ی انتخابیه بکار می گیرم گفت: تلاش ما بر این است که ظرفیت های بالقوه ی استان را با اعتبارات اکتسابی بالفعل نموده و در مسیر رشد و اعتلای استان گام برداریم .

 

نادری اظهار داشت : خود را جدای از مردم و طبقات محروم نمی دانم و  مصرانه درخواست های بحق و کارشناسان را پیگیری می نمایم و تمام سعی ما بر این است که به زودی منشا تحولات اثر بخشی برای استان  وشهر و روستا های حوزه انتخابیه باشیم .

 

نماینده ی مردم پاوه و اورامانات با تاکید بر تقویت آموزش های فنی و مهارتی گفت : در مسیر توسعه و تقویت آموزش های فنی و حرفه ای و کسب اعتبارات لازم دراین خصوص از همه ی توان و همت خود بهره می گیریم .

 

وی با بیان این مطلب که ریشه تمام مفاسد بیکاری است گفت: از آنجا که بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری است، آموزش های فنی و حرفه ای می تواند افراد را توانمند ساخته، آنها را از معضلات اجتماعی دور کرده و برای آنان شغل ایجاد کند.

 

در ادامه نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی  از کارگاه های مراکز های تک و شماره یک بازدید نمود و از نزدیک درجریان فرایند آموزشهای فنی و مهارتی قرارگرفتند.