پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:34 - 1395/03/16
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه:

628 مددجو در شهرستان پاوه دارای کارت درمانی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه گفت: در حال حاضر 628 مددجو در شهرستان پاوه دارای کارت درمانی کمیته امداد هستند.

به گزارشهزار ماسوله، لقمان انفرادی با بیان اینکه هزینه های درمانی مددجویان تحت حمایت این نهاد طبق تعرفه های امداد محاسبه می شود گفت: در بسیاری از موارد کمیته امداد به طور میانگین بیش از ۹۰ درصد از هزینه های درمانی مددجویان دارای کارت را تامین می کند.

 

انفرادی با یادآوری اینکه در حال حاضر ۶۵۰۰ مددجو پاوه ای تحت حمایت کمیته امداد هستند افزود: ۶۲۸ مددجوی شهری از کارت درمانی کمیته امداد و مابقی مددجویان با توجه به سکونت در روستاها از بیمه های درمانی سلامت و روستایی بهره مند می شوند.

 

وی در ادامه به اختصاص نزدیک به ۱۰ میلیاردریال جهت ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی مددجویان در سال ۹۴ اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان هزینه در مقایسه با سال قبل از آن از رشد ۸۰ درصدی برخوردار بوده است.

 

انفرادی با بیان اینکه اعتبار مذکور در سرفصل های متعددی هزینه شده یادآور شد: بیش از یک میلیارد و ۸۵ میلیون ریال از این اعتبار برای امنیت غذایی کودکان دچار به سو ء تغذیه زیر شش سال در شهرستان پاوه هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان