پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:46 - 1394/12/23

هدر رفت اب در پی شکستگی لوله اصلی آب شرب شهر پاوه در خیابان ارشاد اسلامی/آب گرفتگی چندین مغازه در پایین تر از این خیابان+فیلم

در پی شکستگی لوله اصلی آب شرب شهر پاوه در خیابان ارشاد اسلامی ، آب شرب زیادی به هدر رفت.

به گزارشهزار ماسوله، در پی شکستگی لوله اصلی آب شرب شهر پاوه در خیابان ارشاد اسلامی ، آب شرب زیادی با جاری شدن در شبکه فاضلاب به هدر رفت.

 

براساس این گزارش ازفرودین و اردیبهشتسال جاری تاکنون، هر روز آب زیادی در چندین باب مغازه در پایین تر از خیابان ارشاد اسلامی پاوه و مشرف بر خیابان امام محمد غزالی ، به دلایلی جمع می شود.

 

یکی از ساکنین این محل که منزل وی در پایین خیابان و در محل هدررفت آب شرب قرار دارد در این باره گفت: به دنبال وارد شدن آب زیادی در پشت منزل مسکونی ما، در آن قسمت خسارات زیادی را وارد کرده است و هر لحظه امکان نشت خانه ها ی مسکونی نیز بیشتر می شود.

 

آقای صالح افزود: چندین سال است که این مقدار آب از خیابان ارشاد اسلامی به داخل واحد مسکونی ما در پایین خیابان وارد می شود.

 

وی گفت: دلیل اصلی شکستگی لوله اصلی آب شرب شهر پاوه در این خیابان، تردد ماشین آلات سنگین است.

 

یکی از مغازه داران تعمیرگاه ماشین نیز در پایین تر از خیابان ارشاد اسلامی نیز در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: از سال جاری تاکنون هر روز صبح ما باید آبی را که داخل مغازه های ما روانه شده است خالی کنیم.

 

آقای بسطامی افزود: از انجایی که خالی کردن آب جاری شده در مغازه به روش سنتی برای ما سخت بود به ناچار اقدام به خرید یک دینام جهت انتقال آب نمودم.

 

به دلیل نشت آب چند باب مغازه در زیر خیابان ارشاد اسلامی و مشرف بر خیابان امام محمد غزالی دچار آبگرفتگی ‌شده و خساراتی را به این مغازه‌ها وارد کرد.

گفتنی است که امور آبفای پاوه پس از شناسایی این مکان اقدام به تعمیر این لوله در این خیابان کردند.

لینک فیلم هررفت آب شرب در این خیابان و واکنش ساکنین محل

http://hezarmasooleh.ir/294061