پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:28 - 1394/12/13
ریزش مجدد دیوار بنیاد مسکن پاوه/

ریزش دیوار بنیاد مسکن پاوه برای بار دوم/امام جمعه پاوه با اظهار تأسف شدید از این اتفاق خواستار برخورد قاطع با عوامل این پروژه شدند+عکس

با اظهار تاسف دیوار بتنی بنیاد مسکن پاوه در اثر رعایت نکردن اصول مهندسی سازه امشب مجددا ریزش کرد.

به گزارشهزار ماسوله، با اظهار تاسف دیوار بتنی بنیاد مسکن پاوه در اثر رعایت نکردن اصول مهندسی سازه امشب مجددا ریزش کرد.

 

با اخبار و گزارشات رسیده مبنی بر ریزش مجدد دیوار بنیاد مسکن پاوه ، مشرف بر خیابان امام محمد غزالی و مراجعه به محل حادثه، دیوار تازه احداث اداره بنیاد مسکن پاوه با بیش از 9 متر ارتفاع متاسفانه با رعایت نکردن اصول مهندسی ریزش مجدد نمود.

 

گفتنی است کهریزش اولیه این دیوار در تاریخ  15 مهر ماه سال جاری به دلیل گود برداری های لازم برای احداث ساختمان جدید این اداره اتفاق افتاد و از آن تاریخ به بعد مهندسین ناظر و کارفرما اقدام به دیوار تازه احداث بتنی نمودند که با اظهار تاسف امشب نیز این دیوار ریزش مجدد کرد .

 

خوشبختانه اين حادثه در غير از وقت ساعت كاري كارگران و بعد از ترك محل آنان به وقوع پيوسته است.

 

با ریزش ناگهانی این دیوار امام جمعه محترم بلافاصله در محل حادثه حضور یافت،

 


امام جمعه پاوه در جمع مردم حاضر در محل حادثه علت حضور خویش را نگرانی از احتمال رخ دادن اتفاقات ناگوار برای شهروندان بیان کردند و افزودند:  شاکر پروردگار هستیم که این اتفاق حادثه ای جانی به دنبال نداشته است.

 


وی با اظهار تأسف شدید از این اتفاق خواستار برخورد قاطع با عوامل این پروژه شدند.

 

ماموستا قادری در پاسخ به سوال خبرنکار. هزار ماسوله که چه پیامی دارید،  در حالیکه بشدت متاسف بودند گفتند: هیچ پیامی ندارم.

 


حضور امام جمعه محترم پاوه دقایقی بعد از حادثه اقدامی ارزشمند و نشان از دغدغه بالای ایشان داشت.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن پاوه نیز در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: مهندسین طرح و ناظر پروژه باید جوابگوی ایم اقدام باشند.

 

رضایی افزود: ستونهای قرار داده شده در جلوی این دیوار بتنی نیز در قسمت خاکریزی شده پشت دیوار، بدلیل نبود مقاومت همراه با این دیوار فروریختند.