پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:03 - 1394/12/10

پیام تقدیر و تشکر شهاب نادری از مردم اورامانات

شهاب نادری کاندیدای منتخب مردم اورامانات در پیامی از حضور مردم و حمایت انها از وی تقدیر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری کاندیدای منتخب مردم اورامانات در پیامی از حضور مردم و حمایت انها از وی تقدیر کرد.

 

متن این بیانیه در ذیل خواهد آمد:

 

بسمه تعالی
مردم شریف شهرستان های پاوه و اورامانات
با عرض سلام و احترام
انتخاب حق تمامی انسان هاست، احترام به رای و انتخاب مردم وظیفه تمامی کاندیداها و اقشار مختلف مردم است.


خدای تبارک و تعالی را از صمیم قلب شاکرم که در زمستان زیبای وطن برایمان بهاری سبز و آینده ای سراسر عظمت و اقتدار را به واسطه حضور باشکوه ملت غیور سرزمینم در پای صندوق های رأی نوید می دهد.


خدمت به مردم و رفع محرومیت های هر حوزه انتخابیه، وظیفه اصلی هر نماینده است و حضور اینجانب هم در عرصه انتخابات در همین راستا و خدمت به مردم بوده است.


اکنون که این مهم، انتخاب بنده حقیر را، با لبیک گفتن مردم اورامانات به ندای رهبر معظم انقلاب در حضور گسترده خود در انتخابات مجلس دهم ، فراهم نموده است، ضمن قدردانی و تشکر از مردم فهیم اورامانات با حضور پرشور  خود، تنها دغدغه ما سربلندی و عزت این مردم شریف خواهد بود.


اکنون که در پناه لطف یزدان و حمایتهای ارزشمند مردم معزز اورامانات به عنوان خادم ملت و امین خون پاک شهدای عزیزمان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب گردیده ام، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را از مردم پاوه و اورامانات اعلام می دارم.


ان شاالله بتوانیم در این فرصت مناسب ، خدمات ارزنده ای را به مردم و دیار خود برای اعتلای اورامانات و کشور ، در راه پیشرفت و آبادانی داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.


در خاتمه از حضور تمامی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در عرصه کاندیداتوری ، که به عنوان دوست و رفیق من بوده اند؛ نیز تشکر خود را اعلام می دارم.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
با تشکر
فرزند اورامانات
شهاب نادری