پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:36 - 1394/11/27
با حضور منوچهری و نادری/

برگزاری نشست 16 کاندیدای نزدیک به لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در کرمانشاه/ اعلام اسامی نهایی توسط رسانه ها گمانه زنی است + تصاویر

نشست کم نظیر 16 کاندیدای نزدیک به لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان از حوزه های انتخابیه ششگانه استان کرمانشاه با دکتر علیرضا زاکانی برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نشست 16 نفر از کاندیداهای موثر استان کرمانشاه و نزدیک به لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان برگزارشد.

 

در این نشست کم نظیر که شعار محوری آن ائتلاف و همدلی برای تشکیل یک مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب بود دکتر علیرضا زاکانی دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و از اعضای اصلی ائتلاف اصولگرایان نیز حضور داشت.

 

زاکانی در این نشست با ارائه تحلیلی از آخرین آرایش سیاسی انتخاباتی در کشور، ضرورتها و چالش های حضور در انتخابات هفتم اسفند ماه را تبیین کرد.

 

هر یک از کاندیداها در حوزه های انتخابیه ششگانه استان کرمانشاه در این نشست با طرح دیدگاه های خود، پیشنهاداتی را در خصوص حرکت به سمت همگرایی بیشتر در عرصه انتخابات ارائه کردند.

 

در پایان این نشست بر همگرایی و همدلی نیروهای جریان انقلاب و مشارکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تاکید شد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اعلام نام کاندیداها به عنوان نامزد قطعی ائتلاف اصولگرایان توسط برخی رسانه ها پیش از تایید و اعلام رسمی قابل اعتنا نیست و این لیست بعد از نهایی شدن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

 

بر اساس این گزارش به احتمال قوی تا پیش از آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها لیست کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان نهایی و اعلام خواهد شد.