پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:52 - 1394/11/24

کاندیداهای مجلس برنامه های خود را اعلام کنند

کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در زمان قانونی تبلیغات می توانند جهت آگاهی مردم برنامه های خود را با مردم در میان بگذارند.

به گزارشهزار ماسوله، از آغاز ثبت نام انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در روز 29 آذر ما تا پایان ثبت نام 39 نفر داوطلب رقابت در این عرصه شدند که با انصراف 5 نفر از انها و رد صلاحیت 10 نفر از این افراد در مرحله اول توسط هیئت اجرایی حوزه انتخابیه، این افراد به 24 نفر رسیدند.

 

پس از ان و در مرحله دوم نیز با بررسی هیئت نظارت استان، این تعداد به 9 نفر تقلیل یافت و در مرحله سوم نیز توسط شورای نگهبان مرکز سه نفر دیگر از افراد رد صلاحیت شده در مرحله نظارت استان ، تایید صلاحیت شده و این افراد به 12 نفر رسید.

 

یک نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم نیز که در حوزه سنندج اقدام به ثبت نام نموده بود با تغییر حوزه خود به پاوه و اورامانات شمار انها به 13 نفر رسید.

 

با پایان بررسی تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در شورای نگهبان مرکز، طبق قانون ، زمان تبلیغات آنها از تاریخ 29 بهمن ماه تا 6 اسفند خواهد بود و این تاریخ برای کاندیداهای مجلس خبرگان از 22 بهمن ماه تا 6 اسفند خواهد بود.

 

گفتنی است که تا تاریخ 6 اسفند ماه هر یک از این کاندیداها می توانند در صورت تمایل انصراف خود را در این عرصه رقابتی اعلام نمایند.

 

سایت خبری تحلیلی هزارماسوله آمادگی دارد در جهت تنویر و روشن نمودن افکار عمومی مردم در راستای انتخابی اصلح، برنامه های همه کاندیداها را در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات پوشش خبری دهد.

 

کاندیداهایی که تمایل رسانه ای نمودن اخبار و برنامه های خود را در این سایت خبری تحلیلی دارند می توانند با مدیریت سایت در خصوص انتشار اخبار و بیانیه های خود به یکی از سه روش زیر در ارتباط باشند.

 

راههای ازتباط با مدیر سایت

yavarscott@gmail.com

ارسال مطلب در قسمت تماس با ما در سایت هزارماسوله

 تماس با شماره 09189360824 و یا ارسال مطلب از طریق تلگرام با همین شماره