پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:23 - 1394/10/13
آزاد زارعی:

اشتغال 15 نفر در کارگاه شیرینی پزی کلاسیک/حمایت از تولیدکنندگان ایجاد اشتغال جوانان را به دنبال دارد

تولید کننده شیرینی کلاسیک در پاوه گفت: در صورت حمایت مسئولین ، به منظور توسعه این شغل ،ما می توانیم زمینه اشتغال جوانان را با ظرفیتی دوبرابر فعلی در این کارگاه فراهم نمائیم.

به گزارشهزار ماسوله، با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال ، آزاد زارعی در سال جاری با راه اندازی یک کارگاه شیرینی پزی و با تکیه بر توان مادی خود مشغول به فعالیت است و در حال حاضر انواع مختلف شیرینی را تولید می‌کند و علاوه بر این توانسته است 15 نفر را مشغول به کار کند.

این تولید کننده که توانسته است 15 نفر از جوانان این شهرستان را در این کارگاه و با سرمایه شخصی به کارگیری نماید خواستار حمایت مسئولین در توسعه این شغل خود را داشت.

 

آزاد زارعی به عنوان مدیر شیرینی پزی کلاسیک پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با هدف سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در سال جاری در پاوه اقدام به راه اندازی کارگاه شیرینی پزی نمودم.

وی افزود: در پاوه کارگاههای شیرینی پزی معدودی وجود دارد و بنده هم با راه اندازی این کارگاه ، افتخاری برای بنده شده است که توانسته ام 15 نفر از جوانان این شهرستان را به کار بگیرم.

وی گفت: هم اکنون با سرمایه گذاری در این کارگاه توانسته ام با اشتغال این تعداد نیرو به کار خود ادامه دهم.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه لازم در راه اندازی این کارگاه بیش از 250 میلیون تومان است ادامه داد: در این شرایط وضعیت بازار فروش، که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است ، درآمد ما جوابگوی صرف هزینه های لازم در کارگاه نخواهد بود.

وی افزود: در این زمینه فرماندار پاوه نیز قول مساعد و همکاری لازم را برای این کارگاه در قالب تسهیلات به میزان 100 میلیون تومان داده است که ضمن تشکر از ایشان ، در صورت حمایت های همه جانبه ، می توانیم به ایجاد اشتغال و با ظرفیتی دو برابر فعلی با ایجاد شعبه دوم کارگاه بپردازیم.

زارعی گفت: در صورت موافقت و حمایت مسئولین ، ما حتی علاوه بر تولید شیرینی و مصرف در داخل شهرستان به صادرات این کالا به کشور همسایه نیز اقدام کنیم که در این صورت راه اندازی کارگاه دوم شیرینی پزی با ایجاد اشتغال نیاز است.

وی در پایان گفت: با راه اندازی این کارگاه و ایجاد اشتغال برای 15 خانوار ، تنها رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پاوه مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نموده است.

 

یکی از کسانی که در این کارگاه نیز مشغول به فعالیت بود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این کارگاه که 15 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم کار می کنند ، نمونه تولید شیرینی در این کارگاه در شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: کیفیت تولید شیرینی در این کارگاه در حدی قرار دارد که در صورت صادرات این کالا به کشور همسایه ، بازار رقابتی خاصی را به وجود خواهد اورد.