پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:13 - 1394/10/06

انصراف امید نادری از کاندیداتوری دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی

امید نادری از ثبت نام شدگان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات با صدور پیامی انصراف خود را از حضور در عرصه رقابت انتخابات اعلام نمود.

به گزارشهزار ماسوله، امید نادری از ثبت نام شدگان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات با صدور پیامی انصراف خود را از حضور در عرصه رقابت انتخابات اعلام نمود.

 

متن استعفای وی به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

ِ وَ إِلَيْهِ يُرْجَعُ اَلْأَمْرُ كُلُّهُ فَاعْبُدْهُ وَ تَوَكَّلْ عَلَيْهِ وَ مٰا رَبُّكَ بِغٰافِلٍ عَمّٰا تَعْمَلُونَ  ﴿۱۲۳هود﴾

 

مردم شریف اورامانات
سلام علیکم و رحمه الله وبرکاته


بی گمان خدمت به خلق خدا عبادت است وکسانی که راه خدمت را بر می گزینند افتخاری است که خداوند نصیب آنها نموده است. اینجانب امیدنادری باهدف خدمتگزاری به مردم محترم اورامانات در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده ام، اما از آنجایی که در شرایط کنونی فرصت خدمتگزاری در این عرصه برای بنده فراهم نمی باشد، ضمن مشورت با بزرگان و اهل خرد، بدین وسیله اینجانب استعفای خویش را از کاندیداتوری دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.بر خویش واجب می دانم صمیمانه از تمامی عزیزانی که در هر چهار شهرستان تا این مرحله الطاف و حمایت های خویش را از بنده دریغ نداشته اند وهمچنین از کلیه دست اندرکاران ستادانتخابات سپاسگزاری نمایم. در ادامه نیز امیدوارم مردم فهیم اورامانات با التزام و اهتمام به حق گرایی و مسئولیت پذیری باحضور پرشورخویش، فردی اصلح و متعهد رابرگزینند .

 

ارادتمند شما امید نادری

 

 

 

هزارماسوله: گفتنی استکه عبدالرحمن رحمتی بدلیل مشکل در مدرک کارشناسی ارشد MBA مهندسی عمران گرایش مدیریت و پروژه ، در حوزه پاوه و اورامانات حذف و در حوزه سنندج با تایید مدرک وی، ثبت نام شده است که متعاقبا می تواند با تغییر حوزه خود به پاوه و اورامانات در این عرصه به رقابت بپردازد.

 بر همین اساس شمار ثبت نام شدگان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات با انصراف امید نادری و حذف ثبت نام عبدالرحمن رحمتی در حوزه اورامانات شمار ثبت نام کنندگان 36 نفر خواهد بود.