پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:27 - 1394/10/01
در چهارمین روز از ثبت نام انتخابات؛

رحمانی، یوسفی و محمدی هم آمدند/ثبت نام کنندگان به 17 نفر رسیدند

در چهارمین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تا پایان وقت اداری امروز در فرمانداری‌ پاوه نریمان رحمانی، دکتر نورالدین یوسفی و محمد عزیز محمدی هم ثبت نام کردند.

به گزارشهزار ماسوله، در چهارمین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تا پایان وقت اداری امروز در فرمانداری‌ پاوه نریمان رحمانی، دکتر نورالدین یوسفی و محمد عزیز محمدی هم ثبت نام کردند.

براساس آخرین گزارش دریافتینریمان رحمانی، دکتر نورالدین یوسفی و محمد عزیز محمدینیز به جمع 14 نفره ثبت نام شدگان کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات پیوستند.

پیش تر شهاب نادری، دکتر مجید درویشی، مصطفی محمدی، سید نوزاد سلیمانی، دکتر نعمت الله منوچهری، دکتر نظیف محمدی، محمد تقی رستمی ، محمد علی رضایی، سید صوفی میرانی ، عبدالرحمان رحمتی،نوری کریمی ، بهرام کرمی خواه، بهزاد صدریوکیومرث مرادیبا ثبت نام ، کاندیاتوری خود را برای انتخابات مجلس دهم اعلام کردند ونریمان رحمانی، دکتر نورالدین یوسفی و محمد عزیز محمدینیز به این جمع 14 نفره پیوستند.

 

نریمان رحمانی دانشجویی دکترای مدیریت ورزشی و دارای مدرک کارشناسي ارشد دانشگاه بین المللی قشم تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی دبیر شورای راهبردی ورزش و جوانان استان کرمانشاه،کارشناس مسابقات و اردوهای ورزشی بوده است.

وی معاون اداره تربیت بدنی شهرستان پاوه ، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان پاوه، رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود
٫ سرپرست هیات ووشو شهرستان جوانرود، مسئول نظارت و ارزیابی هیاتهای ورزشی استان کرمانشاه٫ کارشناس مسابقات و اردوهای ورزشی و بازرس ویژه باشگاههای خصوصی استان کرمانشاه در سوابق کاری خود دارد.

دکتر نورالدین یوسفیمتولد سال ۱۳۴۹ در روستای کلاش شهرستان جوانرود و دارای کارشناسی ارشد و دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه های تهران وعلامه طباطبایی می باشد. وی علاوه بر تدریس در دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب، درخواست و پیگیری تاسیس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود در سال ۱۳۸۷ را در کارنامه خود دارد که مجوز راه اندازی آن در سال ۱۳۹۰ از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر گردید و از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.وی کارشناس رسمی دادگستری در امور ترجمه زبان انگلیسی، مترجم رسمی زبان انگلیسی قوه قضائیه، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه و تدریس در این دانشگاه را در رزومه خود به همراه دارد.

یوسفیدارای ۶ تالیف در حوزه های آموزش زبان انگلیسی، دینی و زبان کردی و بیش از ۴۰ مقاله در ژورنال های معتبر و کنفرانس های ملی و بین المللی می باشد.

محمد عزیز محمدینیز متولد ۱۳۴۹ در روستای تازه آباد سریاس، دارای کارشناسی ارشد فقه شافعی ،  تالیفاتی از جمله :" قسم در فقه و حقوق " - "کلمه طیبه" - "علاج سحر و چشم و حسد و امراض روحی از قرآن و سنت "و "شرح حالی از مصنفین صحاح سته " را گرداوری کرده اند و هم اکنون در مدارس و دانشگاه جوانرود به کار تدریس اشتغال دارند .