پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:57 - 1394/09/03

افتتاح پروژه آبرسانی روستای میوان پاوه+تصاویر

پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندار پاوه ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، بخشدار باینگان و مردم روستای میوان افتتاح گردید.

در این افتتاحیه فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: پروژه به همت بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و سپاه ناحیه پاوه طی دو مرحله اجرا شده است.

سرهنگ بهشتی راد افزود: مرحله احداث ساختمان با هزینه 50 میلیون تومان و مرحله دوم آن نیز با تجهیز ایستگاه پمپاژ در این ساختمان با هزینه 35میلیون تومان ، جمعا 85 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی گفت: این طرح شامل احداث مخزن 50 متر مکعبی، تجهیز ایستگاه پمپاژ و حوضچه جمع آوری آب است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف بسیج سازندگی با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نیز کمک به مباحث تولیدی و محرومیت زدایی در سطح کشور است.

سرهنگ بهشتی افزود: در این راستا طرحهای زیادی همچون احداث مساجد روستای نسمه و دشه و پروژه آبرسانی به روستای میوان در شهرستان پاوه اجرا شده است .

فرماندار پاوه نیز در این افتتاحیه گفت: امیدواریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای سال آینده بتوانیم از ظرفیت های قدرتمند بسیج سازندگی در اجرای طرحهای عمرانی در روستا بهره ببریم.