پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:37 - 1394/08/30
گزارش تصویری:

از مربی و کشتی گیر ملی پوش شهرستان استقبال شد

صبح امروز و طی مراسمی از آقایان حمید فهیمی مربی کشتی تیم ملی الف و آریز رحیمی کشتی گیر تیم ملی ب ایران در مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک استقبال بعمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز و طی مراسمی از آقایان حمید فهیمی مربی کشتی تیم ملی الف و آریز رحیمی کشتی گیر تیم ملی ب ایران در مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک استقبال بعمل آمد.

قابل ذکر است که آریز رحیمی کشتی گیر نونهال شهرستان پاوه در مسابقات بین المللی کشتی آزاد گرامی داشت روز کودک در تاریخهای 28 و 29 آبان ماه در تهران در گروه b ایران مقابل حریفان خود با قبول یک شکست و سه پیروزی خوب درخشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک به آریز رحیمی و خانواده ایشان در کسب موفقیت در مسابقات کشتی بین المللی اظهار داشت: بنده نه به عنوان مسئول اداره ورزش و جوانان بلکه به عنوان یک شهروند، کسب این موفقیت ایشان افتخاری برای همه شهروندان است.

هیوا حسینی افزود: آریز رحیمی در بین 9 کشور خارجی توانسته است به مقام قهرمانی دست یابد ، لذا بسی جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی گفت: حمید فهیمی مربی تیم کشتی شهرستان پاوه نیز با حضور در این مسابقات وی را به عنوان مربی تیم ملی ایران الف انتخاب می کنند که انتخاب ایشان نیز در این مسابقات بین المللی به عنوان مربی تیم ملی جای تقدیر از زحمات وی را دارد.

وی با بیان اینکه کسب این موفقیت باعث افتخار و شور و شعفی است برای هر یک از ما و شهروندان این شهرستان گفت: در شهرستان محرومی چون پاوه ورزشکارانی چون آریز رحیمی موفق به کسب موفقیت هایی در سطح بین المللی می شوند، باید مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

حسینی قول مساعد داد که در حد توان اداره ورزش و جوانان برای این ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آورد.

آریز رحیمی نیز در گفتگو با خبرنگار ما رمز موفقیت خود را توکل بر خدا، تلاش و پشتکار خود و همچنین حمایت های خانواده خود اعلام نمود و گفت: بی نهایت از زحمات والدین که زمینه را برای ورزش من فراهم نموده و از زحمات مربی گرانقدر خود در اجرای تمرینات لازم نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.