پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:44 - 1394/08/23

دو خبر ورزشی از پاوه/مصدومیت ،مانع قهرمانی کونگ فو کار پاوه ای

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی زنجان برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی زنجان برگزار گردید.

سوران قمری قهرمان کونگ فو کار پاوه ای که تنها نماینده پاوه در این مسابقات بود در مسابقه اول حریفی از خراسان شمالی را با اقتدار از پیش رو برداشت.

 در مسابقه دوم حریفی یزدی را با اقتدار شکست داد و در مسابقه سوم نیز در مقابل حریفی از زنجان به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

  در این مرحله مقابل نماینده ای از استان ایلام قرار گرفت و در حالی که تا لحظات اخر از حریف پیش بود در حال اجرای فن دچار مصدومیت از ناحیه کتف چپ خود شد و از ادامه مسابقات باز ماند تا حریف کردستانی عضو تیم ایلام به مقام قهرمانی دست یابد و سوران نیز علی رغم تمام تلاش خود ضمن کسب مدال برنز به اردوی تیم ملی راه یابد.
شایان ذکر است سوران قمری برای معالجه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه به سر میبرد و مداوای ایشان زیر نظر پزشکان استان ادامه دارد.

در دیگر خبر ورزشی این شهرستان هفته نخست مسابقات تکواندو لیگ قهرمانی خردسالان استان با حضور ۱۰۲ تکواندو کار از هفت شهرستان (کرمانشاه- پاوه- جوانرود- اسلام آباد غرب- کنگاور- قصر شیرین و گیلان غرب در روزهای پنج شنبه و جمعه به میزبانی کرمانشاه و در محل سالن امام خمینی برگزار گردید.

که در این مسابقات تیم تکواندو خردسالان شهرستان با مربیگری آقای فاتح احمدی و سرپرستی آقای حسرت سبحانی در این مسابقات حضور یافتند که در پایان خردسالان شهرستان به نتایج ذیل دست یافتند.

آمانج رحمان زاده وزن ۳: دو برد و یک باخت
۲- کارو حسن زاده وزن ۶: چهار برد و یک باخت
۳- دانا مصطفی زاده وزن۶: ۱برد و یک باخت
۴- سید سعید مرتضایی وزن ۵: ۲برد و یک باخت
۵- مظهر قادری وزن ۴: یک برد
۶- ماردین سعدی-
۷- فریاد بهرامی ۱برد و یک باخت
۸- رامیار محمدی ۲برد و ۲باخت
۹- هیرش جمیلی ۲باخت
۱۰- شاهو بهرامی ۲برد و یک باخت
۱۱- سینا بیط رف یک باخت
۱۲ ماهان مصطفایی ۱برد و یک باخت
۱۳ – شعیب معاذی ۱برد و ۲باخت
۱۴- آرش محمودی یک باخت
همچنین تیم دو نفره( سعید حیدری و میثم مصطفایی) تکواندو نونهالان شهرستان که با مربیگری و سرپرستی آقای احمدی در این مسابقات حضور یافته بودند هر کدام به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.
شایان ذکر است دور بعدی این مسابقات بصورت دوره ای و هفته های اینده برگزار میشود.