پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:39 - 1394/08/22

فرماندار پاوه: مهمترین نیاز امروز کشور ایجاد اشتغال است

فرماندار پاوه گفت: مهمترین نیاز کشور و به تبع آن در شهرستان مرزی پاوه ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری است که این مهم مستلزم عزم و اراده و تلاش بی وقفه و شبانه روزی مسئولان است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نوسود با اشاره به اجرای طرح های ورزشی و مسکن مهر در منطقه از عدم آبرسانی، برق و راه دسترسی به این طرح ها بشدت انتقاد کرد.
وی افزود: این مهم به دلیل ضعف مدیریت مجریان این طرحها بوده که باید در اسرع وقت از این سرمایه های ملی به طریق ممکن بهره برداری شود و از این بیشتر شاهد تخریب این سرمایه های ملی نباشیم.
فرماندار پاوه اطلاع رسانی درست و به موقع به مردم را موجب جلب اعتماد مردم دانست و گفت: رسانه ها با بیان واقعیت ها به مردم در راستای آگاهی بخشی به آنان موثر عمل کنند.
ایده پور بخش مرزی نوسود را پیشانی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید با همت و تلاش مضاعف برای عمران و آبادانی این بخش مرزی تلاش کنیم.
بخشدار نوسود نیز گفت: در سال جاری 40 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 35 طرح در بخشهای عمران شهری و روستایی، ساماندهی بازارچه مرزی، کشاورزی، راه روستایی، آموزش و پرورش و نگهداری راهها اختصاص داده شده است.
نجیب میرانی خواستار بهسازی و تکمیل سالنهای ورزش نوسود و نودشه، انجام دوره های آموزش باغداری، اختصاص تسهیلات کم بهره به باغداران، راه اندازی آزمایشگاه مرکزی برای مدارس شهر نوسود، مقاوم سازی دیوار محوطه مدارس، ساماندهی جایگاه زباله شهر نودشه و روستاهای هانی گرمله، دزآورو بیدرواس، بهسازی منابع ذخیره روستایی، هدایت و ساماندهی فاضلاب های روباز در شهرهای نوسود و نودشه و بهسازی راههای ارتباطی شد.
بخش مرزی نوسود با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر دارای دو شهر نوسود و نودشه و 9 روستا است.