پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:19 - 1394/06/31
حامیان اصلی بابادی نقاب زدند؛

خیمه شب بازی جدید حزب پیمانکارها در کرمانشاه/ چرا ارائه طریق کارگزاران به استاندار جدید مضحک است؟

حزب کارگزاران به عنوان یکی از حامیان اصلی استاندار معزول کرمانشاه بعد از برکناری بابادی با تدارک دیدار با استاندار جدید و انتقاد مضحک از رضایی بابادی به دنبال برپایی یک خیمه شب بازی جدید در کرمانشاه است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، استاندار سابق کرمانشاه را که فردا برای همیشه از این استان محروم خواهد رفت باید پدیده مدیریتی بعد از انقلاب در کرمانشاه عنوان کرد.

 

پدیده ای که به دلایل متعدد (اینجا کلیک کنید)کارنامه ای غیرقابل قبولاز خود به جای گذاشت و دولت نیز بعد از تحمل 22 ماه اجحاف به مردم کرمانشاه بالاخره تصمیم به برکناری او گرفت.

 

اما طولانی شدن ماندن رضایی بابادی در کرمانشاه و توسعه ناکارآمدی او عوامل متعددی داشته است که یکی از آنها منفعت طلبی احزاب موسوم به اصلاح طلب و احزاب دولتی بود که تا آخرین لحظه به هر مستمسکی برای ماندن بابادی متوسل می شدند. آخرین تلاش آنها جلسه ای بود که در استانداری کرمانشاه به خواست حلقه مشاورین چند نفره بابادی تشکیل شد و خروجی آن اعلام حمایتی بود که دبیر یکی از شبه احزاب به عنوان سخنگوی شورای اصلاحات اعلام کرد.

 

به هر حال این ترجیح دادن منافع حزبی به منافع مردم هیچگاه از حافظه کرمانشاه پاک نخواهد شد.

 

اما در این میان نقش اصلی را حزب دولتی کارگزاران ایفا کرده است. کارگزاران سازندگی که بعد از مشت و لگد پرانی های یکی از اعضای شورای مرکزی خود در کرمانشاه به کار گرز اران شهرت یافته است همپای جریان مشائیسم استانداری کرمانشاه متشکل از چند مشاور بابادی بیشترین نقش را در استقرار مدیریت او داشتند.

 

چرا کارگزاران بیشترین سهم را از مدیریت بابادی برده است؟

 

با نگاهی به اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در کرمانشاه به راحتی می توان دریافت که چرا آنها از حامیان اصلی مدیریت رکود در کرمانشاه بوده اند.

 

شهریار عباس آبادی که در میان فرمانداران یک نمونه عجیب و غریب با شهرتی کشوری و حتی جهانی است یکی از اصلی ترین سهم های لیبرالها از دولت محلی بابادی بود. او که مامور پلیس راکتک زد و بعد از چند ماه یک ارباب رجوع را نیزبامشت و لگدبی هوش کرد و بعد به کارمند شبکه بهداشت حمله کرد به گفته خود کارگزارانی ها، خط قرمز آنهاست. نکات عجیبی از شهریار عباس آبادی به صورت مستند وجود دارد که نشان می دهد او شایستگی فرمانداری جمهوری اسلامی را ندارد و به زودی منتشر خواهد شد.

 

خبرنگار روزنامه کارکنان استانداری کرمانشاه که با سمت موسوم به مشاور جوان استاندار هم دومین عضو از شورای مرکزی حزب کارگزاران کرمانشاه است که با برگزاری جلسات پرحاشیه افرادی را به استانداری دوران بابادی معرفی کرد که بعضی آنها در صفحات شخصی شبکه های اجتماعی خود سوابق روشن ضد انقلابی دارند.

 

یکی دیگر از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در کرمانشاه تقریبا به شریک تجاری بابادی تبدیل شد و حتی سوله های باقی مانده از پروژه های مسکن مهر خود را نیز به استانداری کرمانشاه فروخت.

 

مهدی محمدی عضو دیگر کارگزاران سازندگی نیز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی است و اگر بابادی عزل نمی شد به احتمال قوی در روابط عمومی استانداری کرمانشاه مدیر کل می شد.

 

خیمه شب بازی کارگزاران بعد از عزل بابادی

 

خیمه شب بازی عجیب اینکه بعد از برکناری استاندار سابق کرمانشاه کارگزاران سازندگی به واسطه اعضای خود شروع به تقبیح عملکرد استاندار قبل کرده و برای استاندار جدید نسخه های 23 تایی می پیچند و نکته گویی می کنند.

 

بر اساس اخبار واصله آ.ر و م.س از کارگزارانی ها اولین کسانی بودند که به دیدار استاندار جدید رفتند.

 

این درحالی است که یکی دیگر از اعضای کارگزاران اعلام می کند که لابی گری با استاندار جدید را قبول نداریم.

 

از سوی دیگر غلامحسین کرباسچی به عنوان دبیر کارگزاران که منفعت طلبی او به ارقام نجومی میرسد نیز به عنوان پیگیر برکناری بابادی معرفی می شود.

 

این پاس کاری عیان و لو رفته توسط حزب کارگزاران که مشخص نیست از جان شهر نیمه جان کرمانشاه چه می خواد نشان از این است که آقایان تکنوکرات قصد دارند در مدیریت کرمانشاه را بر همان پاشنه قبل بچرخانند.

 

تقسیم کار اعضای کارگزاران در این مسیر قطعا با این پرسش مردم مواجه خواهد شد که چرا کارگزاران تا آخرین لحظات از رضایی بابادی حمایت کرد و حتی حمایت از استاندار را نیز در شرایطی که عزل بابادی قطعی شده بود امضا کرد.

 

قطعا اسدالله رازانی به اندازه ای با تجربه هست که اشتباهات بابادی را تکرار نکند و رسانه های اثرگذار استان نیز به اندازه ای هوشمند هستند که تحقق اهداف حزب غیر مردمی کارگزاران را تحمل نکنند چرا که ادای مخاف بابادی را درآوردن برای افکار عمومی از سوی کارگزاران مضحک خواهد بود.