پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:35 - 1394/06/29

حمایت های آموزشی سپاه در شهرستان پاوه/ لبخند رضایت کودکان اين شهرستان از حمايتهاي سپاه پاسداران انقلاب + تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه پاوه از توزیع بسته لوازم کمک آموزشی اهدایی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بین دانش آموزان محروم شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، در حال حاضر سالانه بيش از 7 هزار دانش آموز در مدارس سطح شهرستان پاوه مشغول به تحصيل و مسير زندگي خود را با كسب علم و دانش طي مي نمايند كه در طی ساليان گذشته، بسیاری از آنان نیز از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، فارغ التحصیل شده‌اند.

با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و محروم در مدارس سطح روستاهاي شهرستان پاوه معاونت فرهنگي سپاه حضرت نبي اكرم(ص)كرمانشاه اقدام به توزيع كمك آموزشي در بين دانش آموزان بي بضاعتمقاطع ابتدايي و راهنمايي سطح روستاهاي اين شهرستان كرد.

در اين اقدام انسان دوستانه اهدايبسته هاي آموزشي شامل كيف، دفاتر و ملزومات فراگيري آموزش امروز در بين دانش آموزان شهرستان پاوه در مقاطع تحصيلي ابتدايي و راهنمايي توزيع گرديد.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در اين باره از توزیع بسته لوازم کمک آموزشی اهدایی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بین دانش آموزان محروم شهرستان پاوه خبر داد.

سرهنگ نورعلي عبدي افزود:در آستانه سال تحصیلی جدید بسته هاي كمك آموزشي به ارزش 15 میليون تومان ، برای دانش آموزان سطح مدارس شهرستان پاوه در نظر گرفته شده است. 

وي گفت: اين بسته هاي كمك آموزشي با ارزشي بالغ بر 80 هزار تومان براي هر نفر امروز در بين دانش آموزان بي بضاعت پاوه توزيع گرديد.

مسئول فرهنگي سپاه ناحيه پاوه نيز در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح ،ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان مناطق محروم در آستانه سال تخصیلی جدید است.

وي افزود: نسل کودک و نوجوان ما سرمایه های اصلی این جامعه محسوب شده و آینده این کشور به دست آنان رقم خواهد خورد به همین دلیل می طلبد در راستای ایجاد و تقویت ظرفیت ها و استعدادها در این قشر ، از هیچ کوششی دریغ نکرد.

نماينده معاونت فرهنگي سپاه حضرت نبي اكرم(ص)استان كرمانشاه نيز تعداد اقلام توزيع شده در منطقه پاوه و اورامانات را تعداد 1250 نفر عنوان كرد و گفت: براي هر كدام از آنها بسته هاي كمك آموزشي بالغ بر 80 هزار تومان تعيين شده است.

بر اساس این گزارش، مرحله اول این طرح در  مقاطع ابتدايي شهر پاوه و روستاهای چورژي، نورياب، گلال و خانقاه انجام شد.