پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:30 - 1394/06/19
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

مجلس برای ارتقای جایگاه زنان تلاش می‌کند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، از حمایت مجلس برای ارتقای جایگاه زنان خبرداد و گفت: هر آنچه که برای پر کردن خلاهای موجود در این حوزه نیاز است را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، نعمت الله منوچهری، بعد از ظهر پنج شنبه در شورای اداری استان کرمانشاه که همزمان با اختتامیه چهارمین نشست منطقه ای سمن ها و  در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه و اختتامیه چهارمین نشست منطقه ای سازمانهای مردم نهاد غرب کشور که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، به تهدیدها و فرصت های موجود در جهان اشاره کرد و گفت: زنان بیشتر در معرض تهدیدات هستند.

وی بر بکارگیری زنان در پست های مدیریتی تاکید کرد و جذب و بکارگیری بیشتر مردان نسبت به جامعه زنان را یکی از تهدیدات جامعه زنان برشمرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: متاسفانه در بحث طلاق و آسیب های از این دست، زنان بیش از مردان مورد تهدید هستند و حمایت زیادی از زنان و فرزندان طلاق صورت نمی گیرد.

وی، در معرض بودن زنان در خشونت‌های خانوادگی را بیش از مردان دانست و گفت: باید از زنان حمایت بیشتری صورت گیرد و و برنامه هایی برای رفع این نواقص در جامعه اجرا شود.

منوچهری، زنان را بحث فرصت ها نیز در مراتب دوم و سومدانست و فرصت به دست آوردن شغل را برای مردان بسیار بیشتر از زنان دانست.

وی با بیان اینکه تربیت تمام جامعه از زنان و مادران نشات می گیرد بر توجه به این قشر تاکید کرد و اعلام آمادگی کرد به عنوان نماینده مجلس در ارتقای وضعیت زنان کمک کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، یادآور شد: مجلس دید مثبتی به ارتقای وضعیت زنان در جامعه دارد و در آینده نیز در ارائه راهکار و پوشش خلاهای حوزه زنان همکاری لازم را خواهد داشت.

وی ارزش زنان در جامعه اسلامی ایران را الگویی برای اهمیت نقش زنان در جهان دانست.

در ادامه استاندار کرمانشاه نیز گفت: همانگونه که مجلس در ارتقای جایگاه زنان همواره پیش قدم بوده است، امیدواریم شاهد ارتقای روز افزون این جایگاه در آینده نیز باشیم.