پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:13 - 1394/06/18
از سوی حسین ویسمرادی/

اعضای ستاد انتخابات شهرستان روانسر منصوب شدند

در احکام جداگانه ای از سوی حسین ویسمرادی ، فرماندار شهرستان روانسر اعضای ستاد انتخابات این شهرستان منصوب شدند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسراب روانسر، با توجه به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه  سال جاری طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان روانسر اعضای این ستاد مشخص و فعالیت خود را آغاز کردند.

فرماندار روانسر با صدور حکمی بساطعلی نوری معاون فرماندار را به عنوان جانشین ستاد انتخابات و معاون اجرایی ، شریف محمدی کارشناس مسئول امور سیاسی و اجتماعی را به عنوان دبیر ستاد انتخابات و جمشید عزیزی مسئول حراست را به عنوان مسئول کمیته استعلامات و حراست فیزیکی منصوب کرد.

در همین راستا میرزا بهرامی کارشناس اشتغال و امور اجتماعی به عنوان مسئول کمیته آموزش ، عباس رحمانی کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی به عنوان مسئول کمیته حقوقی ، امیر عظیمی امور اداری و مالی به عنوان مسئول تدارکات و پشتیبانی و قهرمانی محمدی مسئول امور رسیدگی به شکایات به عنوان کاربر دبیرخانه ستاد انتخابات منصوب شدند.

همچنین هاجر اسمائی کارشناس امنیتی انتظامی فرمانداری به عنوان دبیر کمیته امنیتی ، عبدالباسط فتاحی کارشناس فناوری اطلاعات را به عنوان مسئول کمیته It و یوسف فتاحی مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی معرفی شدند.