پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:03 - 1394/06/15

اجراي طرح محله پاك در سطح شهر پاوه توسط شركت ليزان صنعت گلاله

با ابتكار شركت ليزان صنعت گلاله و مجموعه مديريتي اين شركت، طرح محله پاك در معابر و محلات شهري پاوه در حال اجرا است.

به گزارشهزار ماسوله، در اين طرح كه به صورت روزانه اجرا مي شود؛ مسئول شركت ليزان صنعت گلاله، عوامل اجرايي و مديريتي خدمات شهري اين شركت، با حضور در سطح معابر و محلات، امور جاري و رفع مسائل محله اي را در دستور كار قرار مي دهند.

اين طرح مي تواند در مدت حضور نيروهاي اجرايي شركت ليزان صنعت گلاله در سطح محلات، شهروندان به صورت مستقيم و بدون واسطه با نيروهاي شهرداري ارتباط برقرار كرده و مسائل و دغدغه هايشان را در فضاي چهره به چهره مطرح كنند.

در طرح محله پاكعملیات پاکسازی و جمع آوری خاک و نخاله سطح معابر با توجه به اهمیتی که در زیبایی چشم انداز و تأثیر آن بر روحیه شهروندان داشته، همچنان از سوی شركت ليزان صنعت گلاله با جدیت دنبال می شود.

مدير شركت ليزان صنعت گلاله در اين باره در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: در اين طرح كه به صورت روزانه و هر روز در يك محله عوامل اجرايي حضور مي يابند ، مشكلات ان محله را شناسايي و سپس مقدمات انجام كار را در پاك كردن معابر از هر انچه موادي كه زائد است ، به كار مي گيرند.

فاتح گلالي با بيان اينكه پاوه را به 17 محله تقسيم نموده ايم افزود: اين طرح كه هر روز را در يك محله شهر رفتگران با تمام امكانات شهرداري حضور مي يابند، اقدام به پاكسازي آن محله كرده و ان را تحويل ساكنين و رفتگر محله مي نمائيم.

وي گفت: طرح محله پاک با هدف پاکسازی، زیباسازی و ساماندهی محلات شهر در حوزه خدمات شهری اين شركت، در شهر پاوه اجرايي مي شود.

ويهمچنين اجراي چنين طرح هايي را بهبود خدمات رساني و افزايش سطح رضايتمندي، ارتباط مستمر با ساكنان محلات شهر بيان كرد.

يكي از ساكنين اين محلات نيز به خبرنگار ما گفت:در این طرح که هر محله پاکسازی از هرگونه نخاله و زباله شده ، با حضور مسئولان خدمات شهری مي توانيم مشکلات محلات خود را به صورت دیداري مطرح و برطرف نمائيم.